Logo

Marketing MIX

Knorr zaprasza na Karaiby

Pod hasłem "Wypłyń z Nudlami na Karaiby" Unilever realizuje promocję sprzedaży marki Knorr Nudle. Promocja realizowana jest na portalu społecznościowym Facebook z wykorzystaniem aplikacji konkursowej. Aby wziąć w niej udział należy kupić co najmniej jedno opakowanie Knorr Nudle, zarejestrować paragon i zagrać w grę składającą się z dwóch etapów.

Pierwszy etap to gra zręcznościowa w podwodnego węża, w której codziennie do wygrania są trzy różne wodoodporne nagrody: zegarek, odtwarzacz mp3 oraz aparat fotograficzny. Łącznie do rozdania jest 90 nagród. W drugim etapie uczestnik gra o wyjazd na Karaiby dla siebie oraz paczki znajomych. Zwycięży osoba, która wyśle najciekawszą odpowiedź na pytanie "Jak przekonasz kapitana, żeby zabrał właśnie ciebie na Karaiby?".

W ramach komunikacji promocji IQ Marketing przygotowała kreację materiałów POS, aplikacji konkursowej oraz spotu radiowego. Za wdrożenie aplikacji odpowiedzialna była agencja The Digitals, za planowanie mediów – PHD Media Direction.