Logo

Marketing MIX

Nowy Media Planning&Buying Manager w Posterscope Poland

Filip Gileciński został nowym Media Planning&Buying Managerem w firmie Posterscope Poland specjalizującej się w komunikacji Out-Of-Home (OOH).

Przez ostatnie półtora roku Filip pracował w Althermedia, jako account manager. Do jego zadań należało m.in. sprzedaż nośników OOH i realizacja akcji ambientowych. W latach 2009-2011 pracował w firmie GlobMedia Polska, ostatnio na stanowisku senior account executive, gdzie zajmował się przygotowywaniem i koordynacją kampanii reklamowych w zakresie BTL, Ambient Media i produkcji reklamowej, między innymi dla takich Klientów jak: Orange, Nokia, General Motors czy Kompania Piwowarska.

,,Rolą OOH w tym technologicznym mixie jest utrzymywanie stałego kontaktu z konsumentami poza domem, bez względu na czas i miejsce, w którym się znajdują. Tu też pojawia się nowa rola dla agencji komunikacji w kanałach OOH/digital i ambient marketingu. Jestem przekonana, że bogate doświadczenie Filipa pozwoli na wzmocnienie naszej obecności i rozwój działań w tych obszarach.’’ – powiedziała Anna Gościniak, Managing Director, Posterscope Poland.

Na stanowisku  Media Planning&Buying Manager będzie odpowiedzialny za obsługę i rozwój relacji z kluczowymi Klientami. Filip będzie bezpośrednio raportował do Dyrektora Zarządzającego Posterscope Poland, Anny Gościniak.