Logo

Marketing MIX

VII FORUM MARKETINGU INTERNETOWEGO pod patronatem OOH magazine

Centrum Promocji Informatyki sp. z o.o  zaprasza  na VII edycję Forum Marketingu Internetowego, która odbędzie się 1 sierpnia 2013 r. w Warszawie. Podczas wydarzenia uczestnicy poznają nowe narzędzia i praktyczne zastosowania najskuteczniejszych strategii 2012/2013 r., a także wspaniałych ludzi i znakomitych ekspertów, którzy z pasją umożliwili osiągniecie sukcesu wielu markom na trudnym rynku.

Czytelnicy OOH Magazine wraz z poniższym formularzem mogą skorzystać z 10% rabatu: www.cpi.com.pl/imprezy/2013/fmi/formularz_pr10.php

Program wydarzenia znajduje się na stronie www.cpi.com.pl/imprezy/2013/fmi/index.php , a w nim m.in.:

– O trendach inaczej, czyli co zmienia świat i naszych konsumentów? Natalia Kucza, Senior Strategic Planner, OS3 multimedia

– Content Marketing – najmodniejszy trend w marketingu. Krzysztof Urbanowicz, Prezes Mediapolis

– 36@ – inteligentny marketing na nowe czasy. Michał Szczerba, Strategy Palnner, Lemon Sky

– Społeczności bez przyszłości.Krzysztof Winnik, Brand Manager & Social Media Director, Ostryga

– Efektywne modele targetowania w kampaniach. Marcin Kordowski, SMB and Technology Director, K2 Media

– Nowe modele rozliczeń w marketingu – szanse i zagrożenia. Bartosz Majewski, New Business Developer, Divante

-Marketing Automation jako platforma do budowania relacji z Klientem. Sebastian Brodowski, Marketing Manager, SARE

– Native Advertising – jako przyszłość reklamy online. Jakub Zieliński , Managing Partner grupy NextWeb Media

– Death of glory. Burzliwe życie trendów w sieci. Czy zastosowanie innowacji w marketingu zawsze obarczone jest ryzykiem? Anna Zawadzka, Kierownik Zespołu Rozwiązań Kreatywnych w Biurze Reklamy WP.PL, Jan Buze, Kierownik Działu Akcji Specjalnych, WP.PL

– Sex, kłamstwa i marketing szeptany czyli naga prawda o rekomendacji konsumenckiej w sieci, Adam Szudra, Managing Director, Faster And Better

-Spécialité de la maison: RTB z domieszką remarketingu i performance. Czyli najsmaczniejsze rozwiązania stosowane w strategiach e-marketingowych. Dorota Bigo, Product Development Specialist, Goldbach Poland

Organizator: Centrum Promocji Informatyki sp. z o.o. ; Więcej Informacji: pr@cpi.com.pl
Patronem medialnym wydarzenia jest OOH magazine.