Logo

Marketing MIX

Jaka jest najcenniejsza praca na Ziemi? Nowa kampania na nośnikach Jet Line

Na nośnikach reklamowych Motorway 12x4m, należących do firmy reklamy zewnętrznej Jet Line, rozpoczęła się zagadkowo brzmiąca kampania reklamowa. Jaka jest najcenniejsza praca na Ziemi? Odpowiedź pojawi się na nośnikach w połowie lipca.

Rozwiązanie akcji na nośnikach outdoorowych nastąpi w połowie lipca, ale bardziej niecierpliwi mogą dowiedzieć się wszystkiego, zaglądając na stronę internetową www.najcenniejszapracanaziemi.pl Wówczas między innymi stanie się jasne, dlaczego do globalnej kampanii firmy BASF, mającej swą odsłonę także w Polsce, zostały wybrane przede wszystkim tablice zlokalizowane poza miastami.  

Teaserowa odsłona kampanii „Jaka jest najcenniejsza praca na Ziemi?” potrwa dwa tygodnie, kolejne dwa tygodnie będzie prezentowane rozwinięcie i wyjaśnienie pierwszej części. Kampania została przygotowana i zaplanowana przez BASF i jest częścią wizerunkowych działań firmy, trwających od kilku miesięcy.  

Motorway 12x4m to sieć 326 konstrukcji z tablicami reklamowymi o największym formacie w klasycznej ofercie outdoorowej. Tablice są umieszczone w całej Polsce i stanowią jedyną tak zorganizowaną sieć nośników outdoorowych.

Jet Line jest drugim co do wielkości operatorem tablic reklamowych typu frontlight 12x4m. Do firmy należy prawie 31% wszystkich tego typu nośników w Polsce.