Logo

Marketing MIX

Jaki typ społeczny reprezentuje Twój klient? – Business Mixer

19 września br. w popularnym lokalu „Pies czy Suka” (ul. Szpitalna 8A) miał miejsce zorganizowany przez agencję EM LAB trzeci Business Mixer Klubu Agencji Eventowych. Motywem przewodnim spotkania było "#%*(#)@/$*.ASAP – czyli sztuka komunikacji w branży."

Spotkanie rozpoczęli Szymon Walkiewicz, Partner w agencji WALK i Prezes Zarządu KAE oraz Jacek Olechowski, Prezes Zarządu w Grupie MEDIACAP S.A., Członek Zarządu KAE. Obaj Panowie podsumowali ostatni okres w branży oraz opowiedzieli o najważniejszych sprawach dla Klubu i branży event marketingu, które będą miały miejsce w najbliższym czasie – o ostatnim etapie powstawania strony internetowej KAE oraz włączeniu przez redakcję Media & Marketing Polska agencji event marketingowych do prowadzonych przez siebie badań agencji reklamowych. Ten drugi fakt pozwoli łatwiej porządkować rynek eventowy oraz podkreśli odrębność usług z zakresu event marketingu od pozostałych kompetencji z obszaru szeroko rozumianej komunikacji.

Ponadto, w trakcie Business Mixera uczestnicy mieli okazję wziąć udział w wystąpieniu gościa specjalnego, Mirelli Piwiszkis, psychologa biznesu. Wykład dotyczył rozpoznawania i dopasowywania się do stylów społecznych współpracowników i partnerów biznesowych, tak aby osiągać jak najlepsze rezultaty biznesowe. Następnie wszyscy słuchacze mogli, trochę w formie zabawy, wypełnić test psychologiczny, który pozwalał przyporządkować każdą osobę do czterech typów osobowości określonych przez prof. Davida Merrilla – przyjaciela, błyskawicy, analityka lub wodza. Po części oficjalnej, wszyscy zebrani zostali zaproszeni na poczęstunek.

Kolejne spotkanie w ramach Business Mixer Klubu Agencji Eventowych planowane jest na styczeń 2014 r.