Logo

Marketing MIX

Atlas naszkicowany- badanie percepcji kierowców

20 września zakończyła się pierwsza faza badania percepcji kierowców Atlas realizowanego na zlecenie Grupy Ströer przez instytut Millward Brown.

W ciągu 11 tygodni blisko 1100 osób spróbowało swoich sił w prowadzaniu auta z użyciem nowoczesnego symulatora jazdy. Po zakończeniu testu symulatorem wypełniali specjalne ankiety, których wyniki udowodnią, jakie nośniki najlepiej przyciągają uwagę kierowców.  

Ankieta nie została przeprowadzona wśród wszystkich uczestników badania, ponieważ prze-jażdżka na symulatorze okazała się tak realistyczna, że 2,5% badanych doświadczyło w jej trakcie choroby lokomocyjnej czy wirtualnej kolizji i nie mogło kontynuować jazdy. Ci, którzy ukończyli przejazd spędzili na symulatorze średnio 7 minut.

Obecnie analizowane są informacje z kwestionariuszy. Wyniki badania Atlas ogłoszone zo-staną podczas dorocznej konferencji Grupy Ströer. Pozwolą one na efektywniejsze wykorzystywanie dostępnych nośników outdoorowych.