Logo

Marketing MIX

„Sięgaj po szczere złoto!” z loterią Grześków

1 października ruszyła loteria konsumencka pod hasłem „Sięgaj po szczere złoto!”, z pulą nagród przekraczającą 300 tys. złotych. W ogólnopolskiej akcji promocyjnej wafelków Grześki, nagrodą główną jest 1 kg szczerego złota, o wartości ponad 150 tys. zł. A w codziennych losowaniach można wygrać złoto o wartości przekraczającej 3 tys. złotych.

Dwumiesięczną promocją objęte są Grześki w wariancie klasycznym, orzechowym, kakaowym, toffi, w mlecznej czekoladzie oraz Dziel na 6. Aby wziąć udział w loterii, wystarczy kupić jeden z nich w opakowaniu ze specjalną naklejką promocyjną, a następnie zarejestrować kod z opakowania na stronie www.grzeski.pl. Zgłoszenia przyjmowane są do 29 listopada 2013.

Promocji towarzyszy intensywne wsparcie medialne. Partnerami akcji są wiodące media o zasięgu ogólnopolskim: Radio Zet, Wprost i Onet.pl. Kampania konsumencka obejmuje reklamę w prasie, radiu i Internecie, a także w sieci bankomatów Euronet. Równolegle prowadzona jest kampania w punktach sprzedaży – zarówno w tradycyjnych, jak i nowoczesnych kanałach dystrybucji. Informacje o akcji pojawią się również w prasie handlowej.

Przyjęty koncept komunikacyjny promocji zakłada mocną interakcję z otoczeniem m.in. poprzez social media oraz działania ambientowe czy viral marketingu. Za przygotowanie strategii komunikacji 360 stopni odpowiada agencja XConcept. Agencja jest także autorem kreacji kampanii, odpowiada również za jej realizację.
Akcja promocyjna trwa od 1 października do 29 listopada 2013 r.

Kanał YouTube:  https://www.youtube.com/user/GrzeskiJutrzenka

Strona konkursowa:  www.grzeski.pl