Logo

Marketing MIX

Cztery agencje walczą o obsługę reklamową T-Mobile Polska

O obsługę reklamową marki T-Mobile konkurują BBDO Warszawa, DDB Warszawa, Saatchi & Saatchi Poland i Grey Worldwide Warszawa. Obecnie za obsługę opowiadają Saatchi & Saatchi i G7.

Konkurs ogłoszony właśnie przez T-Mobile Polska to standardowy przegląd rynku organizowany cyklicznie przez operatora. – Zdecydowaliśmy się na zaproszenie do konkursu agencji z doświadczeniem w realizowaniu międzynarodowych kampanii. Jest to związane ze standardami Grupy Deutsche Telekom, która wykorzystuje najlepsze kreacje lokalne w kampaniach globalnych – wyjaśnia Paweł Szarkowski, dyrektor departamentu komunikacji rynkowej w T-Mobile Polska.

Obecnie dla T-Mobile w zakresie strategii i kreacji ATL pracują agencje G7 (odpowiada za komunikację taryf na kartę i abonamentowych) oraz Saatchi & Saatchi Poland (odpowiada za oferty biznesowe).

Zakończenie konkursu planowane jest na koniec pierwszego kwartału 2014 roku.
Tym samym obsługę T-Mobile zakończy wtedy agencja G7, która jednak nadal będzie odpowiadać za reklamy Heyah oraz taryfy prepaidowej T-Mobile Polska.

Źródło: www.wirtualnemedia.pl