ZenithOptimedia Group realizuje kampanię promującą nową serię atramentowych urządzeń wielofunkcyjnych marki Brother.
Kampania kierowana jest do osób decydujących o zakupie urządzeń drukujących w firmach z sektora małych i średnich przedsiębiorstw. Brother zachęca ich do zakupu nowych modeli organizując akcję promocyjną, w ramach której nabywcy po zarejestrowaniu się na dedykowanej stronie internetowej www.innowacjadruku.pl otrzymają do 150 zł kwoty promocyjnej. Akcja trwa do końca listopada 2013.
Nowe urządzenia promowane są poprzez kampanię display w portalach zajmujących się tematyką IT, biznesową i w mobilnej wersji portali ogólnoinformacyjnych, mailingi oraz reklamy w wyszukiwarkach. Uzupełnieniem kampanii internetowej będą działania w punktach sprzedaży.
Stronę internetową www.innowacjadruku.pl oraz wszystkie kreacje do kampanii: bannery, mailingi, showcase, projekty materiałów POS, przygotował dział kreacji Performics. Za planowanie i zakup mediów odpowiada zespół Zenith.