Logo

Trade marketing

Loteria KitKat i Android

Na początku października wystartowała kampania KitKata (Nestlé Polska). Do wygrania w konkursie jest 1000 tabletów Nexus 7. Konkurs jest zorganizowany z okazji nadania najnowszej najnowszej wersji systemu Android nazwy KitKat.

Aby grać o jeden z 1000 tabletów, należy kupić w czasie trwania loterii dowolny baton w opakowaniu standardowym lub z limitowanej edycji, zachować paragon i opakowanie batona, wejść na specjalną stronę internetową i bezpłatnie zarejestrować numer paragonu. Można go również przesłać za pomocą wiadomości SMS. Loteria i sprzedaż batonów uprawniająca do wzięcia w niej udziału potrwa do 31 grudnia 2013 r.

Loteria będzie wspierana kampanią w internecie, gdzie pojawią się m.in. nowe spoty wideo będące kontynuacją wiosennej kampanii pod hasłem "Przerwy z KitKat". W sklepach pojawi się również gama materiałów POS, m.in. plakaty, ulotki, wobblery, owijki paletowe. W punktach sprzedaży pojawią się również zatowarowane standy. Organizatorem loterii jest agencja Linea Recta Polska.