Logo

Trade marketing

Black z przypinkami w Żabce i Freshmarkecie

W sklepach sieci Żabka i Freshmarket w całej Polsce ruszyła sprzedaż limitowanej edycji dwupaka BLACK. Do każdego podwójnego opakowania najbardziej energetycznego napoju w Polsce dodawane są humorystyczne przypinki BLACK JET.

„Pierwszy oficer BLACK JET”, „Keep calm, drink BLACK”, „Lecę na Ciebie” oraz „Czy leci z nami pilot?” – właśnie te  hasła można znaleźć w limitowanej serii kolekcjonerskich przypinek BLACK JET. Humorystyczne slogany odnoszą się do kampanii 360° „BLACK JET – The Sky’s The Limit”, w której Mike Tyson – ambasador marki BLACK – wcielił się w postać pilota energetycznego odrzutowca. Przypinki w lotniczej konwencji BLACK JET dodawane są w prezencie do dwupaków BLACK Energy Drink dostępnych w sieci sklepów Żabka oraz Freshmarket. W każdym opakowaniu znajdują się dwie puszki BLACK Energy Drink o pojemności 250 ml oraz zabawna, lotnicza przypinka.

Produkt w rekomendowanej cenie detalicznej 3,49 zł będzie dostępny w sprzedaży do 6 października br. Energetyczny pakiet będzie również promowany w materiałach drukowanych dostępnych w sklepach sieci Żabka. Akcja jest kontynuacją pierwszej serii słynnego dwupaku BLACK – podwójny zastrzyk energii BLACK dostępny był wcześniej z naklejkami.