Logo

Marketing MIX

Nieświąteczna kampania Stena Line na nośnikach Motorway 12x4m

Na nośnikach Motorway 12×4 m, należących do firmy reklamy wielkoformatowej Jet Line, rozpoczęła się kampania Stena Line z przewrotnym hasłem „ To nie jest świąteczna promocja”. Kampania trwa do końca grudnia.

Hasło „To nie jest świąteczna promocja” podkreśla całoroczny charakter oferty Stena Line, jednego z największych operatorów promowych na świecie. Kampania jest skierowana do osób podróżujących do Szwecji i szukających optymalnych rozwiązań komunikacyjnych dla tej destynacji.

Do kampanii wybrano 13 lokalizacji wielkoformatowych przy trasach prowadzących do lotnisk (we Wrocławiu, Poznaniu, Warszawie i Katowicach) oraz przy trasie Warszawa – Gdańsk. Wybór i zakup mediów oraz projekt graficzny przygotowała agencja Mediafocus, współpracująca ze Stena Line w zakresie komunikacji marki na rynku polskim.

Sieć Motorway składa się z  337 powierzchni formatu 48 m. kw. (12×4 m to największy format klasycznego outdooru), mieszczących się przy trasach o największym natężeniu ruchu. Firma jest drugim co do wielkości operatorem nośników frontlight 12×4 m w Polsce, właścicielem 32,3 % wszystkich tego typu konstrukcji.

Nośniki 12×4 m są flagowym produktem w ofercie firmy, uzupełnianym w miastach nośnikami mobilnymi (MobiJet i JetBike) oraz Wielkim Formatem. W tym roku spółka Jet Line powołała własny Dział projektowania, który wraz z Działem produkcji oferuje kompleksową obsługę produkcyjną firm w zakresie poligrafii wielkoformatowej, montażu i realizacji nietypowych zleceń.