Logo

Marketing MIX

Agencja Plej pro bono dla Fundacji Powiślańskiej

W połowie listopada wystartowała kampania świąteczna Powiślańskiej Fundacji Społecznej, której celem jest zwrócenie uwagi mieszkańców na problem zaniedbanych dzieci oraz prośba o wsparcie działalności. Zakres prac był bardzo szeroki. Do zadań agencji należały: projekt nowego logo Fundacji, opracowanie pomysłu na kampanię i projekt KV, przygotowanie materiałów komunikacyjnych kampanii, w skład których weszły: projekt graficzny landing page www.dziecipowisla.pl, projekt i montaż filmu na www, projekt i montaż filmu na nośniki w Tramwajach Warszawskich, bannery internetowe, grafiki na FB, plakaty, ulotka oraz blind mailing.

Agencja Plej wygrała konkurs ofert na przygotowanie koncepcji kreatywnej kampanii w październiku bieżącego roku, następnie przygotowała wszystkie wyżej wymienione materiały pro bono dla Fundacji Powiślańskiej. Kampania wykorzystująca wiele narzędzi atl (spot emitowany w YouTube, outdoor, plakaty w środkach komunikacji miejskiej i instytucjach publicznych) btl (ulotka, listy, blind mailing) oraz digitalowych rozpoczęła się w połowie listopada i potrwa do połowy grudnia 2014 roku.

– Kampania w toku. Plakat i koncepcja zbierają ogrom pozytywnych recenzji od zwykłych ludzi i profesjonalistów. Proszę przekazać podziękowania kreacji i informację, że zrobili interaktywny projekt, który angażuje i zwraca uwagę swoją estetyką i koncepcją – powiedziała dzisiaj Anna Radziejowska – Fundraising & Marketing Manager z Fundacji Powiślańskiej.

Fundacja Powiślańska jest nowoczesną alternatywą dla tradycyjnego modelu opieki nad rozpadającą się rodziną. Działa od 25 lat w Warszawie, jej misją jest zapobieganie rozpadowi rodziny. Pracownicy fundacji przejmują rolę rodzica dla dzieci w źle funkcjonującej rodzinie. Obecnie mają pod stałą opieką 30 dzieci, które uczęszczają do ognisk wychowawczych i 45 rodzin, które korzystają ze wsparcia asystenta. Rodzin potrzebujących tego rodzaju pomocy jest w Śródmieściu ok. 400.

Fundacja prowadzi 2 świetlice, do których przychodzi codziennie 30 dzieci z rodzin potrzebujących. Dzieci spędzają tam cały czas od przyjścia ze szkoły (ze szkoły zabiera je bus) do wieczora (do kolacji), otrzymują tam opiekę, która zastępuje im opiekę rodzicielską. Dostają tam wszystko to, co dzieci powinny dostać w domu rodzinnym: ciepły posiłek, troskliwą opiekę swojego wychowawcy – przyjaznego dorosłego, pomoc w odrabianiu lekcji i w sprawach związanych ze szkołą, ubranie, opiekę zdrowotną, naukę codziennych umiejętności życiowych: przygotowywanie posiłków, zakupy, zmywanie, pranie, sprzątanie. Dbanie o siebie i innych. Rodzice tych dzieci otrzymują pomoc od asystentów rodzin w problemach bytowych: mieszkaniowych, finansowych, poszukiwaniu pracy.