Beko, druga co do wielkości marka urządzeń AGD w Europie, rozpoczęła nową globalną kampanię reklamową, promującą oficjalną współpracę z klubem FC Barcelona. Głównym motywem kampanii jest duch zespołowy, a jej premiera odbyła się w niedzielę 22 marca 2015 r., w dzień wyczekiwanego przez fanów piłki nożnej meczu „El Clasico”, w którym FC Barcelona wygrała z Realem Madrid.
W nowym spocie telewizyjnym zobaczymy największe sławy klubu FC Barcelona, w tym Lionela Messiego, Neymara Jr., Gerarda Piqué, Luisa Suáreza i Andrésa Iniestę, którzy wzajemnie wspierają się i inspirują, stanowiąc zgraną drużynę nie tylko na boisku, ale również podczas zasłużonego relaksu. Spot doskonale oddaje zwycięskiego ducha FC Barcelony, pokazując wszystkim jak można zmieniać otoczenie na lepsze, inspirując się duchem zespołu. W ofercie Beko znajdują się innowacyjne i trwałe urządzenia AGD, dzięki którym codzienne życie staje się łatwiejsze. W nowej kampanii reklamowej Beko zaprasza do swojej drużyny rodziny z całego świata. Kompleksowa kampania, obejmująca spoty telewizyjne, reklamę outdoorową, materiały w wersji drukowanej i cyfrowej oraz inicjatywy w mediach społecznościowych, skierowana jest do odbiorców z całego świata. Fani mogą dołączać do zespołu Beko korzystając z hasztagu #JoinOurTeam.
– Ta kampania zbliża do siebie dwie uznane marki: Beko i FC Barcelonę. Jesteśmy niezwykle dumni z zawarcia czteroletniej umowy o oficjalnej współpracy sponsorskiej i jesteśmy przekonani, że nowa kampania reklamowa umocni globalną pozycję naszej marki. Podziwianie gry światowej klasy piłkarzy przypomina nam wszystkim jak wiele można osiągnąć dzięki duchowi drużynowemu – mówi Hakan Bulgurlu, dyrektor generalny Arçelik Group, do której należy Beko.
– Beko oferuje urządzenia, które za sprawą inteligentnych, innowacyjnych rozwiązań każdego dnia ułatwiają rodzinom wykonywanie obowiązków domowych, zmieniając codzienność na lepsze. Mamy nadzieję, że nasza nowa kampania podkreśli jak wiele można osiągnąć, czerpiąc inspirację z ducha współpracy – nie tylko na boisku, ale i we własnym domu – dodaje Tülin Karabük, dyrektor ds. marketingu globalnego.
Michał Grzeliński, dyrektor ds. marketingu na Polskę, Czechy i Słowację podkreśla, że nowa kampania jest skierowana do wszystkich odbiorców komentuje: – Wierzymy, że ta kampania przełamuje konwencję i jest skierowana zarówno do kibiców Barcelony, jak również do wszystkich tych, którzy grają w drużynie, zwanej „rodziną”, wspólnie pokonując codzienne wyzwania i wspólnie świętując zwycięstwo.
Obecnie możemy oglądać międzynarodową wersję spotu, jednak przygotowywana jest adaptacja na rynek polski. Wersję angielską spotu można obejrzeć TUTAJ.