Logo

Marketing MIX

Nowe twarze w agencji Peppermint

Do zespołu agencji reklamowej Peppermint dołączyły Anna Łazowska, która objęła stanowisko Art Directora oraz Natalia Flack – nowy Junior Strategy Planner.

Anna Łazowska, pod kierunkiem Creative Directora, Marcina Piwnickiego, będzie odpowiedzialna za prowadzenie projektów z zakresu BTL i Digital, m.in. dla takich firm jak: Sodexo Benefits and Rewards Services oraz NESCAFÉ Dolce Gusto. Nowa Art Director jest absolwentką Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi. W swoim portfolio ma pracę na stanowisku grafik designer w IQ Marketing oraz wyróżnienie w konkursie Kreatura i w Site of The Day by Awwwards.

Natalia Flack będzie wspierała dział strategii agencji, którego szefem jest Łukasz Gujski, Strategy Director. Nowa pracownica Pepermintu ukończyła kulturoznawstwo na Uniwersytecie Jagiellońskim, a także studia podyplomowe na kierunkach Public Relations i Marketing Internetowy w Wyższej Szkole Europejskiej. Jest laureatką konkursu IAB na pracę dyplomową z zakresu marketingu internetowego. Zdobywała doświadczenie m.in. w agencji Pride and Glory, jako stażystka w dziale strategii oraz w agencji Lubię to, jako researcherka.

JK