Logo

Marketing MIX

Siemens i BE Media w walce z niedosłuchem u Polaków

Trwa ogólnopolska akcja firmy Siemens oraz jej partnerów, podczas której przez trzy miesiące można zbadać stan swojego słuchu oraz skorzystać z rad protetyków. Akcją objęte są punkty protetyczne na terenie całej Polski oznaczone charakterystyczną, niebieską naklejką. Akcja rozpoczęła się 25 kwietnia pod hasłem „Lepiej słyszeć to lepiej żyć”. Szacuje się, że chorobami słuchu może być zagrożone nawet 4 miliony mieszkańców naszego kraju.

Multimedialny spot informacyjny stworzony przez Biuro Reklamy BE Media będzie emitowany w Placówkach Grupy LUX Med, gdzie dotrze do około 2 mln osób. Odbiorcami są pacjenci, osoby im towarzyszące oraz personel medyczny. Za stworzenie kreacji, koncept oraz wybór mediów odpowiedzialne jest Biuro Reklamy BE Media wraz z firmą Siemens.

www.siemens.pl/profilaktyczne-badanie

JK