Logo

Marketing MIX

Wspólne działania Stokrotki i Polomarketu

Na początku maja oba supermarkety zawarły porozumienie, w ramach którego powstała nowa spółka Polskie Supermarkety, w której Stokrotka i Polomarket obejmą po 50 proc. udziałów. W ramach spółki Polskie Supermarkety utworzony zostanie dział handlowy odpowiedzialny za koordynację polityk zakupowych towarów handlowych obu sieci, rozwój wspólnej marki własnej oraz organizację bezpośredniego importu wybranych towarów. Strony nie wykluczają w przyszłości rozszerzenia współpracy o kolejne obszary. Wejście porozumienia w życie wymaga uzyskania zgody prezesa UOKiK, o którą obie spółki wystąpią w najbliższych dniach.

Pod logo Polomarket i Stokrotka funkcjonuje obecnie 535 sklepów detalicznych o łącznych obrotach rocznych przekraczających 4,1 mld złotych netto.

JK

Fot.© BillionPhotos.com – Fotolia.com
www.pl.fotolia.com/ooh