Mondelez International ruszył z działaniami promującymi markę Jacobs w HBB TV. Za realizację akcji odpowiadają, należące do grupy Dentsu Aegis Network Polska, agencja Isobar i dom mediowy Carat.
Do końca maja miłośnicy kawy Jacobs, posiadający odbiorniki wyposażone w technologię HBB, mogą zapoznać się z ciekawymi przepisami na niestandardowe kawy. Wykorzystując aplikację użytkownicy dowiedzą się m.in. jak przygotować limonitę czy kawę o smaku gruszki. Autorką wszystkich przepisów jest Anna Starmach, absolwentka prestiżowej, francuskiej szkoły kucharskiej Le Cordon Bleu i jurorka polskiej edycji programu MasterChef.
Stworzona przez agencję Isobar aplikacja wspiera promocję konsumencką oraz brandową stronę marki Jacobs. Kontent wykorzystany w aplikacji został dostarczony przez dział marketingu Jacobs. Aplikację wspierają działania mediowe zaplanowane przez Carat. Akcji towarzyszy m.in. lokowanie produktu w „Pytaniu na Śniadanie”. Działania potrwają do końca maja. Zgodnie z raportem Gemius z grudnia 2014 r. HBB TV posiada w Polsce ponad milion aktywnych użytkowników.
JK