Logo

Marketing MIX

Grupa 3 ponownie dla Maspexu

„Wygraj wakacje marzeń dla całej rodzinki” to hasło przewodnie akcji, stworzonej przez markę płatków śniadaniowych „Mlekołaki”.

Loteria pod nazwą „Odkryj swoje ŁAAA!” rozpoczęła się 27 kwietnia br. i jest ogólnopolską promocją marki „Mlekołaki”. By wziąć udział w losowaniu wystarczy kupić opakowanie płatków „Mlekołaki” oraz zarejestrować kod z promocyjnego opakowania na stronie internetowej. Nagrodą główną jest bon o wartości 40 tysięcy złotych na wymarzone wakacje, ale wygrać można także karty prezentowe Decathlon na sprzęt sportowy o wartości nawet tysiąca złotych. Zabawa trwa do 5 lipca. Promocji towarzyszy spot, emitowany w stacjach telewizyjnych.

Dział interaktywny Grupy 3 odpowiada za projekt i wdrożenie strony konkursowej. Strona służy komunikacji oraz rejestracji kodów promocyjnych. To już kolejna współpraca agencji z grupą Maspex. Wcześniej firmy współpracowały m.in. przy promocjach marek Lubella i Tymbark.

www.mlekolaki.pl

MO