Logo

Event MIX

Ruszył Kongres Profesjonalistów Public Relations

Maciej Karczyński, ks. dr hab. Józef Kloch i Bartosz Górski – praktycy PR będą dzisiaj w Rzeszowie dzielić się swoją wiedzą i doświadczeniami. Wszystko podczas koncentrującego uwagę branży Kongresu Profesjonalistów Public Relations, który właśnie rozpoczął się w Centrum Kongresowym Hotelu Rzeszów.

Organizatorami Kongresu Profesjonalistów Public Relations są Newsline sp. z o.o. oraz Ideo sp. z o.o. Tematem przewodnim tegorocznej edycji są relacje z mediami oraz promocja wydarzeń, a pełny program wydarzenia dostępny jest pod adresem www.kongresprofesjonalistow.pl. – Media relations to oczywiście tylko wycinek z zagadnień, które zostaną poruszone podczas Kongresu. Część merytoryczna to jednak nie wszystko, ponieważ nasze spotkanie jest już tradycją. Dbamy o przyjazną atmosferę, spotykamy się, rozmawiamy, dzięki czemu wielokrotnie nawiązywane były nawet komercyjne współprace pomiędzy uczestnikami Kongresów – zapewnia dr Dariusz Tworzydło, prezes zarządu Exacto Sp. z o.o.

Relacje Kościoła i służb specjalnych z mediami

Żadna duża firma nie obejdzie się w dzisiejszych czasach bez działu, który jest odpowiedzialny za wizerunek oraz kontakt z dziennikarzami. Nie inaczej jest z takimi organizacjami jak Kościół czy służby specjalne. Wyjątkowość tych instytucji sprawia, że jest to zagadnienie szczególnie trudne. Ten temat w czasie Kongresu przybliżą osoby, które znają go od podszewki – ks. dr hab. Józef Kloch, były Rzecznik Konferencji Episkopatu Polski, oraz Maciej Karczyński, były Rzecznik Agencji Bezpieczeństwa Wewnętrznego i Komendy Stołecznej Policji. Nieco inną tematykę poruszy Bartosz Górski, Wiceprezes Zarządu ASSECO Resovia Rzeszów, który opowie, jaka jest medialna skuteczność wydarzeń sportowych. – Cieszę się, że kolejny raz jestem w Rzeszowie. Kongres to jak otwarcie nowego sezonu w branży. Na wiosnę tak jak w przyrodę, tak i w uczestników Kongresu jakby wchodzi nowy duch i zapał. Liczne prelekcje, wciągające wykłady i studia przypadków wydatnie stymulują i podsycają intelektualnie ten korzystny ferment. To intelektualna uczta dla PR-owca – mówi Adam Łaszyn, prezes zarządu Alert Media Communications.

Dyskusje na wysokim poziomie

W czasie Kongresu Profesjonalistów Public Relations z pewnością nie zabraknie ożywionych rozmów. Na drugi dzień konferencji zaplanowano panele dyskusyjne, wśród których znajdą się takie zagadnienia, jak skuteczne promowanie wydarzeń w mediach społecznościowych. Jerzy Ciszewski, założyciel Ciszewski Public Relations (obecnie MSL Group Poland) oraz portalu publicrelations.pl zaznacza, że takie debaty są bardzo inspirujące. – Warsztaty, które odbywają się w czasie Kongresu, to źródło ogromnej wiedzy. Dzięki bezpośredniemu kontaktowi ze środowiskiem najlepszych specjalistów public relations z całego kraju to właśnie tutaj rodzą się idee, które możemy później podziwiać w praktyce przy realizacji interesujących kampanii dla znanych marek. Jestem przekonany, że w tym roku będzie podobnie – podkreśla Jerzy Ciszewski.

OOH magazine jest partnerem konferencji.

www.kongresprofesjonalistow.pl

KL