Wszystko, co chcielibyście wiedzieć o wrześniowych targach FestiwalMarketingu.pl w jednym miejscu – tak w jednym zdaniu można opisać nowe wydawnictwo, które pojawiło się pod szyldem OOH magazine. To drukowany przewodnik po zbliżających się targach reklamy i szerokie spectrum informacji o wydarzeniu.
W numerze, jaki ukazał się w dwa razy większym formacie i nakładzie 4000 egzemplarzy,znaleźć można szczegółowe informacje dotyczące przebiegu imprezy, wydarzeń towarzyszących, szkoleń i konferencji. Wiele miejsca poświęcono prezentacji firmy debiutujących na targach, z których organizator jest szczególnie dumny.
– Podczas ubiegłorocznej edycji 50 firm wystawiło się po raz pierwszy, w tym roku już jest ich więcej. Cieszy nas pozytywny odbiór naszej imprezy. Dzięki olbrzymiemu zainteresowaniu zwiększyliśmy dwukrotnie powierzchnię wystawienniczą. Szacujemy, że duża grupa nowych wystawców zdecydowanie wpłynie na ilość odwiedzających, spodziewamy się nawet 6 tysięcy osób – mówi Robert Załupski, dyrektor Festiwalu.
W OOH magazine „news” czytelnicy znajdą także informacje targowe i zestawienie nowości z branży artykułów promocyjnych, które będą prezentowane podczas FestiwalMarketingu.pl. Warto zwrócić uwagę na dwa dodatkowe wydarzenia w port folio organizatora: Marketing MIX oraz EVENT MIX. Odświeżona formuła konferencji Marketing MIX to event dla branży kosmetycznej i farmaceutycznej, poświęcony promocji w miejscu sprzedaży zapowiada się niezwykle interesująco. Wśród potwierdzonych prelegentów można znaleźć nazwiska takich tuzów marketingu jak: Paweł Tkaczyk, Natalia Hatalska czy Marcin Gieracz. EVENT MIX to natomiast wydarzenie poświęcone skutecznemu event marketingowi. Na scenie zobaczymy ekspertów i praktyków eventowych m. in. Ninę Żukowską, Monikę Dymacz-Kaczmarczyk czy Jarosława Uścińskiego. Gościem specjalnym wydarzenia będzie Dorota Wellman.
Pobierz magazyn OOH magazine „news” TUTAJ
Bezpłatna rejestracja na targi oraz więcej informacji znajduje się na:www.festiwalmarketingu.pl
KL