Forum Retail Channels 360° to strategiczne spotkanie przedstawicieli sieci handlowych odpowiedzialnych za rozwój sprzedaży w sklepach off- i on-line. Aby odpowiadać kompleksowo na wyzwania retailerów w obszarze kanałów dystrybucji w tym roku agenda zostało podzielone na 3 równoległe sesje:
Forum wyróżnia rozwinięta agenda i grono ponad 50 Prelegentów, którzy podzielą się swoimi doświadczeniami, wśród nich przedstawiciele m.in.: Tesco | Makro Cash&Carry | Alma | Decathlon | Leroy Merlin | Sephora | New Balance | L’Oreal | Douglas | Neonet | CCC | Intermarché | Terg (Media Expert / Electro.pl) | Sklepy Komfort | Ochnik | Meble Vox | TOYS’R’US | Coca-Cola Hellenic | Red Bull | Facebook | Intersport | Matras | Camaieu | W.Kruk.
W spotkaniu udział biorą ponadto przedstawiciele producentów FMCG i dóbr trwałych oraz dostawcy rozwiązań technologicznych dla e-commerce i sieci handlowych.
Wydarzenie odbędzie się 19-20 października 2016 r., Hotel Courtyard by Marriott, Warszawa. Objęte jest patronatem OOH magazine.
Szczegółowe informacje dotyczące Forum: www.retail-channels.com
KL