29 września w Multikinie Złote Tarasy firma EDGE NPD, specjalizująca się w analityce i strategiach optymalnego wykorzystania powierzchni handlowej, wraz z partnerami Microsoft i Orange organizuje konferencję – Revolution in retail.
Współczesna przestrzeń handlowa to pole bitwy – żeby wygrać, trzeba rozumieć reguły i znać sposoby na uzyskanie przewagi. Shopper marketing, category management, visual merchandising – za chwytliwymi pojęciami kryją się techniki pozwalające efektywnie zarządzać relacjami z kupującymi w miejscu sprzedaży.
Nowe technologie, inspirujące studia przypadków, pionierskie oprogramowanie; najlepsi polscy eksperci, światowe marki i wyjątkowa multimedialna oprawa – nietuzinkowe wydarzenie szkoleniowe pozwoli uczestnikom pogłębić wiedzę na temat zachowań nabywców i sposobów walki o ich uwagę. Jest przeznaczone dla praktyków – dyrektorów handlowych, marketingu i trade marketingu, menedżerów kategorii – poszukujących optymalizacji i chcących wprowadzać poparte analityką i doświadczeniami rynkowymi zmiany w działaniach handlowych. Będzie wyjątkową okazją, by poznać i nauczyć się korzystać z innowacyjnych narzędzi, by jeszcze efektywniej wykorzystywać przestrzeń sklepową.
W PROGRAMIE:
Przestrzeń handlowa od strony nabywcy
Perspektywa behawioralna, kognitywna i perspektywa ścieżki zakupowej. Świat oczami nabywcy, którego percepcja jest rozłożona na części pierwsze.
Uczestnicy przekonają się, jak ważną rolę pełnią mechanizmy atawistyczne, pozwalające zidentyfikować interesujące obiekty w przestrzeni; dowiedzą się, jakie są kryteria przyciągania uwagi i w którym momencie włącza się racjonalne myślenie, prowadzące do skalkulowania słuszności wyboru; poznają zestaw faktów, których źródła tkwią w naukach takich jak antropologia, psychologia kognitywna, semiotyka, ekonomia społeczna, teoria gier, teoria projektowania i kompozycji wizualnej.
Jak wpływać na zachowania nabywców?
Reguły pozwalające zmienić sposób postępowania nabywców i osiągnąć korzyści biznesowe. Sklep jako przestrzeń, w której w sposób regularny działa reklama podprogowa, pozwalająca na „programowanie nabywców”.
Uczestnicy dowiedzą się, w jaki sposób można stymulować ludzi do zmiany zachowań i jak osiągać najlepsze rezultaty handlowe.
Analityka przestrzeni handlowej
Bogactwo empirycznych doświadczeń i wyłonione reguły przełożone na język statystyki i analitykę przestrzeni. Uogólnione podejście, prowadzące do zbudowania modelu, pozwalające odpowiedzieć na szczegółowe hipotezy dotyczących przestrzeni sklepu bez konieczności odrywania się od komputera.
Uczestnicy poznają podejście analityczne, które pozwoli im na wyłonienie najlepszej strategii wykorzystania powierzchni handlowej. Szczególna rola zostanie przypisana danym sprzedażowym oraz perspektywie Big Data.
Aplikacje biznesowe
Efektywne wdrażanie wniosków związanych z przestrzenią handlową zależne bezpośrednio od sieci handlowej i przedstawicieli handlowych. Dobre szkolenie jako kluczowy element, przekładający się na efektywność wykorzystania wiedzy.
Uczestnicy zobaczą, jak wykorzystywać w szkoleniach wirtualizację i podejście symulacyjne, pozwalające na sprawne przygotowanie osób odpowiedzialnych operacyjnie za aplikowanie nowych standardów sprzedaży.
Panel dyskusyjny
Innowacje w wykorzystaniu przestrzeni handlowej. W panelu: Mateuszem Halawa (Semiotyk PAN, Ph.D), Paweł Dudziak (Dilmah), Paweł Osiadacz (Ferrero), Magda Nowrot (Grupa Żywiec), Łukasz Langer (Maspex), Piotr Przerwa (Coca Cola), Paweł Inglot (Grupa Terytorium)
Przedstawiciele wiodących marek na rynku FMCG wezmą udział w dyskusji związanej z dotychczasową rolą przestrzeni handlowej w strategii sprzedaży oraz nadchodzących zmianach w jej wykorzystaniu. Czy w przyszłości będzie istnieć wyraźna granica pomiędzy zarządzaniem relacjami z klientem online i offline, poruszającym się w przestrzeni handlowej?
* projekcje 3D * interaktywna formuła * quizy z nagrodami * pokaz oprogramowania theStore2 retail lab * pokaz nowoczesnych technologii Orange i Microsoft związanych z tematem przestrzeni handlowej * zespół muzyczny „The Edges”
ORGANIZATOR
EDGE NPD od ponad 3 lat wyznacza standardy na rynku analityki i strategii optymalnego wykorzystywania przestrzeni handlowej. Wśród naszych klientów z ponad 100 krajów znajdują się marki takie jak: Maspex, Ferrero, Grupa Żywiec, Johnson&Johnson, Lotte Wedel, Danone, Kruszwica, Grupa Eurocash, Coty, Zott, Hochland, Agros Nova, Lorenz Bahlsen, P&G, Unilever, Red Bull czy Dilmah. Z racji rozwoju w obszarze wymagającym wszechstronnego podejścia, multidyscyplinarny zespół EDGE NPD składa się z socjologów, matematyków, ekonomistów, analityków biznesowych, specjalistów bazodanowych, technologów, projektantów, grafików, specjalistów od wirtualizacji i 3D. Firma buduje usługi business inteligence na rynku handlowym, szukając metod aplikacji najnowocześniejszych technologii i sposobów myślenia o danych w osiąganiu celów biznesowych.
Gospodarz spotkania:
Dobromir Ciaś, Dyrektor Zarządzający EDGE NPD
Twórca Edge NPD i autor nowoczesnego podejścia do pomiarów i analizy przestrzeni handlowej, projektant oprogramowania theStore2 retail lab. Pełni rolę doradcy dla liderów FMCG w Polsce i za granicą w zakresie optymalnego wykorzystania przestrzeni handlowej, działań trade’owych, strategii cenowo-promocyjnych oraz wnioskowania na podstawie danych sprzedażowych. Autor metodologii badawczych i analitycznych z zakresu pricingu, segmentacji klientów i badań satysfakcji. Wcześniej New Product Development Director oraz Research Unit Director w MillwardBrown. Wysoko oceniany trener towarzystwa PTBRiO.
Prowadzący:
Grzegorz Markowski
Dziennikarz i strateg marketingowy, znany z pracy dla Radiostacji, Radia Bis, Tok FM, VH1, TVN24.
Goście specjalni:
Paweł Dudziak, Marketing Manager Gourmet Foods (Dilmah)
Mateusz Halawa, kieruje zespołem humanistyki i nauk społecznych School of Form (Katedra Wzornictwa SWPS), asystent w Instytucie Filozofii i Socjologii PAN, doktorant the New School for Social Research w Nowym Jorku
Paweł Inglot, Dyrektor Generalny w Grupie Reklamowej Terytorium
Magdalena Nowrot, Head of Strategic Information Department w Grupie Żywiec, wcześniej Consumer and Shopper Insights Manager w PepsiCo
Ireneusz Prus, Category Manager, Maspex
Piotr Przerwa, Insights Manager, Coca-Cola HBC Polska
WARUNKI UDZIAŁU
Warunkiem udziału w spotkaniu jest przesłanie formularza zgłoszeniowego i wniesienie opłaty w wysokości 870 PLN netto (do 20.08) lub 1190 PLN netto.
Szczegóły: www.retailrevolution.pl
JK