Logo

Event MIX

Mecz branży Eventowej – MP Legia Cup już 25 sierpnia 2016!

MeetingPlanner.pl we współpracy z Centrum Biznesowym Legii Warszawa organizuje czwartą edycję MP Legia Cup. Na Stadionie mistrza Polski i zdobywcy Pucharu Polski – Legii Warszawa po raz kolejny staną naprzeciwko siebie drużyny przedstawicieli agencji eventowych i ich klientów. Bilans trzech edycji to 2:1 dla klientów. Czy w tym roku drużynie agencji uda się wyrównać stan meczów?

Wielki mecz, w którym zmierzą się meeting plannerzy z agencji wyspecjalizowanych w organizacji eventów, kongresów, incentive travel, biur DMC oraz zleceniodawcy decydujący o organizacji wydarzeń w korporacjach i instytucjach w tym roku rozegrany zostanie w sierpniu. Zmaganiom na murawie warszawskiej Legii tradycyjnie towarzyszą emocje kibiców na trybunach oraz wiele niespodzianek.

MP Legia Cup 2015 po raz pierwszy zakończył się zwycięstwem drużyny agencji. Pierwszego gola strzelił Adam Orlikowski (Legia Biznes), dając tym samy prowadzenie Agencjom Eventowym i nadzieję na rewanż (dwie poprzednie edycje MP Legia Cup zwyciężyła drużyna Klientów). Nadzieję tę jeszcze bardziej pogłębił Michał Kozak (Mazurkas Travel), zdobywając drugą bramkę. Gola dla Klientów zdobył Tomasz Bisikiewicz (Boehringer Ingelheim), ale mimo gry z ogromnym poświęceniem, Klientom nie udało się doprowadzić do remisu (nie wykorzystali też dwóch rzutów karnych). Tym samym puchar po raz pierwszy trafił do zespołu Agencji. – Dwa poprzednie mecze zostały rozstrzygnięte na korzyść zespołu Klientów, dlatego tym bardziej zależało nam na odwróceniu wyniku i pokazaniu, że my też możemy powalczyć. Od samego początku zagraliśmy „na wynik”, pamiętaliśmy o zabawie, ale jednak zwycięstwo było naszym głównym celem – komentował kapitan drużyny Agencji Michał Czerwiński (InDreams).
Kapitan drużyny Klientów, Aleksander Wencel (Monster Energy) komentował: – Trzecia edycja MP Legia Cup miała wiele cech wspólnych z meczami z poprzednich lat. Wielkie emocje, zaangażowanie zawodników na najwyższym poziomie, świetną organizację, a także zaskakująco wyrównany poziom sportowy. Jednym nowym elementem był wynik rywalizacji. Po dwóch latach dominacji drużyna Agencji odniosła pierwsze, historyczne zwycięstwo. Gratulacje dla zwycięzców!
Czy podczas MP Legia Cup 2016 drużynie Agencji uda się doprowadzić do wyrównania stanu meczów?

Strategicznymi partnerami MP Legia Cup 2016 są: Legia Biznes, Belvedere Catring by Design oraz VES.
Agencje zainteresowane udziałem w meczu mogą zgłaszać się pod adresem: biuro@meetingplanner.pl

żródło: www.meetingplanner.pl

MW