Na wrześniowej Konferencji podczas FestiwaluMarketingu.pl wystąpi Paweł Tkaczyk, który jak mówi sam o sobie zarabia na życie opowiadaniem historii.
Prowadzi bloga o budowaniu silnej marki i nowoczesnym marketingu.
Wygłosi prelekcję pt. „Nisko wiszące owoce”, czyli jak komunikować własną markę.
„Budowanie silnej marki bardzo często wydaje się skomplikowanym procesem. Tymczasem jedyne, czego potrzebujemy to odpowiednia struktura, „lista do odhaczenia” razem z procedurami pozwalającymi nam szybko ocenić skuteczność działań. „Szkielet marki” to jedna z takich list z procedurami. Pozwala na zdefiniowanie komunikacji marki, punktów styczności, punktów wiarygodności, punktów odróżnienia. A następnie pokazuje, jak ten komunikat „nieść w świat” – mówi Paweł Tkaczyk.
Marketing MIX odbędzie się 8 września 2016 r., w EXPO XXI Warszawa, podczas targów reklamy FestiwalMarketingu.pl.
Rejestracja, program oraz inne informacje znajdują się tutaj: www.marketingmix.com.pl
Organizatorem konferencji jest OOH magazine.
MW