Agencja reklamowa Goodfellas Group łączy siły ze specjalizującą się w organizacji eventów firmą KDK Events. Oferty obu spółek wzajemnie się uzupełniają. Dzieki temu możliwa jest kompleksowa organizacja wydarzeń w Polsce i za granicą wzbogacona o zintegrowane działania marketingowe.
Mając na uwadze stworzenie kompleksowej i konkurencyjnej oferty z zakresu doradztwa marketingowego i eventowego, swoje siły połączyły agencje reklamowa Goodfellas Group i eventowa KDK Events. W ramach współpracy Goodfellas Group będzie skupiała się na działaniach dla klientów komercyjnych z naciskiem na branding oraz digital. Natomiast KDK Events uzyska wsparcie zarówno przy realizacji wydarzeń komercyjnych, jak i projektów dla sektora publicznego.
– Z KDK Events współpracujemy od ponad 6 lat i mamy za sobą dziesiątki wspólnie zrealizowanych projektów. To połączenie powstało w wyniku chęci pogłębienia relacji. W tym kroku widzimy szansę na rozwój obu podmiotów i realizację coraz ciekawszych przedsięwzięć – mówi Michał Michałowski, CEO Goodfellas Group.
W ramach współpracy do zarządu Goodfellas Group dołączyły dwie osoby Katarzyna Ozimińska, Prezes Zarządu KDK Events oraz Agnieszka Maciątek, Project Manager, będące specjalistami w zakresie eventów publicznych. Natomiast do zarządu KDK Events dołączył Michał Michałowski, założyciel Goodfellas Group.
– Cieszymy się na dalszą, a w tym wypadku jeszcze bliższą współpracę z Goodfellas Group, która umożliwia nam specjalizację i podnoszenie kompetencji w działaniach komercyjnych. Dzięki bogatej wiedzy z zakresu eventów organizowanych dla sektora publicznego możemy wykorzystać ją również w działaniach dla Klientów komercyjnych – zaznacza Katarzyna Ozimińska, Prezes Zarządu KDK Events.
JK