180heartbeats + JUNG v MATT zrealizowała premierę nowego modelu Citroëna C3. Na spotkanie, które odbyło się w dniach 8-9 grudnia br. w warszawskim Studio Transcolor oraz w Łodzi zaproszono dziennikarzy i blogerów motoryzacyjnych. To kolejny event, który 180heartbeats + JUNG v MATT zrealizowała dla firmy Citroën Polska.
Podczas premiery pokazano model samochodu wyposażony w technologie multimedialne na miarę naszych czasów, a wśród nich, po raz pierwszy na świecie – ConnectedCAM Citroën™, pokładową kamerą HD umożliwiającą rejestrację i udostępnianie zdjęć i filmów zza kierownicy auta. Zaimplementowany w C3 system ConnectedCAM jest jednym z elementów programu „Advanced Comfort” – serii rozwiązań zorientowanych na potrzeby i wygodę użytkownika. Stał się on punktem wyjścia dla koncepcji kreatywnej eventu Citroën C3, przygotowanej pod hasłem „Connect”. Jej osią była idea dzielenia się wrażeniami z jazdy i bycia w stałym kontakcie z innymi, również podczas jazdy samochodem.
Część konferencyjna zrealizowana w warszawskim Studio Transcolor zwieńczona była jazdą próbną nowym modelem Citroëna C3 do Łodzi, gdzie na uczestników czekały dalsze atrakcje, a wśród nich warsztaty kulinarne oparte na kuchni francuskiej, nawiązującej do kraju pochodzenia marki Citroën.
Event był kolejnym zrealizowanym przez 180heartbeats + JUNG v MATT dla Citroën Polska projektem, po premierze prasowej „The Originals”, która odbyła się w październiku br.
MW