Etigraf Etykiety.pl wraz z Targami Krakowskimi, organizatorem targów Packaging Innovations, zapraszają na pierwszą edycję konferencji Label Innovations: „Co mówi twoje opakowanie? – nowe wyzwania komunikacyjne i rynkowe stojące przed opakowaniami”.
Konferencja będzie miała charakter szkoleniowy, rozwijający wiedzę oraz umiejętności w zakresie budowania strategii marek. Szkolenia mają na celu podnieść m.in. kompetencje w zakresie tworzenia elementów marki angażujących konsumenta, takich jak grywalizacja, czy storytelling.
Konferencja jest skierowana do:
– właścicieli małych i średnich firm samodzielnie zarządzających własnymi markami,
– brand managerów,
– product managerów,
– pracowników działów marketingu różnego szczebla,
– szefów sprzedaży i zakupów.
Szkolenia poprowadzą wykładowcy uniwersyteccy, specjaliści-praktycy i eksperci w dziedzinie marketingu, budowania i zarządzania markami, kreatywnego projektowania, badań rynku oraz wdrażania innowacji, którzy w interesujący sposób opowiedzą o nowych wyzwaniach rynkowych i komunikacyjnych przed jakimi stoją przedsiębiorcy w zakresie opakowań.
– Uczestnicy nie tylko dowiedzą się „co w trawie piszczy”, ale też jak wykorzystać te informacje w swojej działalności. Nie będziemy ich uczyć marketingu na nowo. Naszym celem jest połączenie świata nauki i biznesu, wiedzy i doświadczenia. Zadbamy o to, aby świat nauki mówił ich językiem – językiem korzyści dla firm. Chcemy uzyskać synergię naukowo – biznesową z korzyścią dla rozwoju firm uczestniczących w konferencji – podkreśla Agnieszka Rudnicka, koordynator ds. marketingu w Etigraf Etykiety.pl
Podczas konferencji zostaną poruszone tylko wybrane aspekty, które z powodzeniem w swych działaniach marketingowych wykorzystują duzi gracze rynkowi, świadomie budując sukces swoich marek.
Szczegółowe informacje o konferencji: marketing@etykiety.pl
Patronami medialnymi konferencji są OOH magazine oraz portal Opakowania.pl.
JK