Ruszyły zapisy do tegorocznej edycji konkursu w ramach Innovation 2017. KONKURS skierowany jest do trzech grup: szeroko pojętego biznesu; agencji marketingowych i domów mediowych; oraz agencji badawczych i mediów.
Uczestnicy konkursu mają do wyboru trzy kategorie:
1. Innowacyjny biznes – zgłaszając nowatorskie koncepcje, których wartość wynika z eliminacji barier lub wykorzystywaniu synergii.
2. Innowacyjne doświadczenie – nowatorskie pomysły na doświadczenia wzmacniające więź ludzi z markami.
3. Innowacyjne media – gdzie można zgłaszać sposoby dotarcia do właściwych ludzi, we właściwym miejscu, i o właściwym czasie.
Termin zgłoszeń do konkursu upływa 10.03.2017. Rozstrzygniecie konkursu i rozdanie nagród odbędzie się 23 kwietnia podczas pierwszego dnia Forum Innovation 2017.
W ramach Innovation 2017 został również przygotowany PROGRAM MENTORINGOWY dla firm startup-owych, które stają się integralną częścią branży kreatywnej i marketingowej, a potrzebują wsparcia aby w pełni rozwinąć swój potencjał. Program ma na celu dostarczanie wiedzy merytorycznej oraz dzielenie się ekspertów z branży komunikacji marketingowej swoją wiedzą i doświadczeniem. Do programu zostanie przyjętych 20 wyselekcjonowanych startupów, które mogą świadczyć usługi w szeroko pojętej branży marketingowej.
Etapy Programu:
W ramach Innovation 2017 został przygotowany również PROGRAM EDUKACYJNY, trwający jeden semestr, którego celem jest rozwijanie postaw i kultury organizacyjnej oraz procesów i metodologii wspomagających innowacyjność, aby coraz częściej była wynikiem profesjonalnej wiedzy, doświadczenia i umiejętności z zakresu tworzenia, zarządzania i wdrażania innowacji.
Innovation 2017 to merytoryczna, interdyscyplinarna inicjatywa branżowa dotycząca „nowych rzeczy w marketingu”, stanowiąca platformę wymiany myśli i doświadczeń. Ideą Innovation 2017 jest umożliwienie zaprezentowania innowacyjnych projektów i pierwszych testów rozwiązań oraz łączenie tych, którzy eksperymentują szukając nowych wzorców działań marketingowych z tymi, którzy nie wiedzą od czego zacząć.
Organizator: Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR
Współorganizatorzy: Saatchi & Saatchi, Havas Media Group
Partnerzy: NIELSEN, AMS, Procter & Gamble, Gazeta Next
Więcej o INNOVATION 2017 na: www.innovation.sar.org.pl
JK