Szeroki wachlarz nowych wystawców zasili grono 9. edycji targów reklamy i poligrafii reklamowej. Wśród nich nie może zabraknąć czołowych dostawców i producentów artykułów promocyjnych. Dzięki bogatej reprezentacji branży impreza może stale rozwijać swój gadżetowy potencjał.
Branża artykułów reklamowych prześciga się w różnorodności produktów. Firmy debiutujące na wrześniowych targach przygotowują ciekawą ofertę nowości i znanych propozycji w nowej odsłonie.
Cartamundi zaprezentuje karty do gry. – Jako światowy lider w ich produkcji oferujemy kompleksowe i innowacyjne produkty w bardzo atrakcyjnych cenach. Karty reklamowe są zawsze doskonałym podarunkiem i stanowią nietuzinkowy nośnik promujący markę lub produkt. Na dużej powierzchni można umieścić logo lub zdjęcie firmowe i nadać karcie oryginalny i indywidualny wygląd. Poza tym karta jest nośnikiem, który na wiele lat pozostanie u klientów – zaznacza Robert Gąsiorek, Specialist for Promotion & Loyalty Programs Cartamundi.
Nie może zabraknąć też tak istotnych gadżetów jak długopisy, które znajdują się m.in. w ofercie Exito Group. – Firma przedstawi zaprojektowany i wyprodukowany od podstaw w Polsce długopis reklamowy El Primero, który obrazuje strategię designu marki opartą na prostych i eleganckich formach. Co wyróżnia El Primero spośród innych długopisów? Zastrzeżony wzór i najlepsze materiały, gwarantujące niezrównaną jakość w stosunku do ceny. Ponadto możliwość indywidualnego wyboru kolorów dla przycisku, korpusu i szerokiego klipa, sprawiają, że El Primero cieszy się dużą popularnością zarówno wśród polskich jak i zagranicznych klientów – mówi Anna Błogosz, Manager ds. Public Relations i Marketingu w Exito Group.
Z kolei, Modern Forms pokaże promocyjne możliwości wykorzystania medali i statuetek. – Modern Forms tworzy personalizowanie medale z metalu o niepowtarzalnych kompozycjach, kolorach i formach, z dedykowaną grafiką. W ofercie znajdują się również wyjątkowe statuetki i trofea z indywidualnym nadrukiem lub grawerem. Wszystkie produkty wykonane są z materiałów najlepszej jakości, skomponowanych w fantazyjny sposób. Produkcja oparta na innowacyjnej technologii hybrydowej pozwala na wykonanie kreatywnych wzorów medali i statuetek w masowym nakładzie, w rekordowo krótkim czasie – akcentuje Marcin Bosek, właściciel firmy.
Trudno wyobrazić sobie sektor upominków reklamowych bez usług dodatkowych, takich jak np. konfekcjonowanie. PBS Polska ma w swoim portfolio m.in. kosze okolicznościowe i zestawy upominkowe. – Przygotowujemy niepowtarzalne prezenty dla firm, wzbudzające wiele emocji paczki dla dzieci, a także specjalne zestawy świąteczne, które zaspokajają nawet najwyższe wymagania. W zależności od oczekiwań, nasi klienci mogą zdecydować się na gotowy zestaw okolicznościowy, a także upominki kompletowane na specjalne zamówienie. Tego typu propozycje będzie można zobaczyć na targach FestiwalMarketingu.pl – podkreśla Bartosz Lorych, Dyrektor ds. Handlowych PBS Polska.
Paletę różnorodnych gadżetów klasycznych i niebanalnych pokaże PF Concept. – Nasza firma zaprezentuje najnowsze produkty z oferty końcoworocznej End of Year 2017 we wszystkich segmentach naszej działalności produktowej. Będą m.in. przystępne cenowo i najchętniej kupowane, dzięki ekspresowemu znakowaniu, gadżety z kolekcji Bullet. Starannie wyselekcjonowane upominki Avenue. Wśród nich wiele nowych produktów, nowe brandy oraz wyjątkowe wzornictwo produktów marki Marksman, Stac i Balmain. Dwie marki odzieżowe katalogu Label: kolekcja sportowa Slazenger, jak również wyjątkowa marka Elevate. A dla klientów, którzy nie znaleźli nic dla siebie w naszej ofercie podstawowej oferujemy produkty stworzone specjalnie dla nich z serii WorldSource – wyjaśnia Mike Bakx, Dyrektor działu Export PF Concept International B.V.
Firma MJM Company, która z dużym sukcesem wprowadziła na rynek reklamowy SDX Towles, na targach będzie promować markę Bee2 z ofertą tekstyliów i odzieży, która została stworzona na potrzeby klientów aktywnych sportowo i turystycznie. – Twórcy tej marki skupiają się, aby wszystkie produkty były użyteczne i mogły z powodzeniem towarzyszyć nam w codziennym życiu. Dzięki indywidualnemu podejściu do każdego zamówienia klienci mogą zaprojektować torby, plecaki czy chusty adekwatnie do charakteru swojego brandu, swoich preferencji i potrzeb. Wszystkie produkty są wysokiej jakości, co potwierdza 3-letnia gwarancja – reasumuje Mariusz Szandecki z firmy Sandex.
Partnerem strategicznym targów jest www.giftsonline.pl – największa wyszukiwarka gadżetów.
FestiwalMarketingu.pl odbędzie się 13-14 września br. w EXPO XXI Warszawa.
JK