Agencja Defacto zrealizowała wydarzenie mające na celu prezentacje oraz będące zapowiedzią wprowadzenia do sprzedaży telewizorów Samsung QLED. Event odbył się 21 marca 2017 roku w pięknych wnętrzach Auli Wydziału Fizyki Politechniki Warszawskiej.
Spotkanie poprowadzili: Marcin Prokop oraz Maciej Konieczny – Dyrektor sprzedaży i marketingu TV/AV Samsung Electronics Polska.
Prezentacja rozpoczęła się od multimedialnego show autorstwa Daniela Stryjeckiego. ‘Efekt Halo’, to spektakl inspirowany światłem i kolorem, w którym choreografia oraz animowany obraz wyświetlany na sylwetkach tancerzy a także na ekranie w tle składają się w spójną, atrakcyjną wizualnie i niezwykle wrażeniową całość.
Następnie na scenie pojawiło się trzech wyjątkowych gości:
– Dr Jacek Błoniarz- Łuczak z Centrum Nauki Kopernik, który wyjaśnił, jak powstają i łączą się kolory oraz czym są kropki kwantowe i na czym polega ich przewaga,
– Dr Krystyna Łuczak-Surówka – krytyk sztuki, designer, która mówiła o tym, jak powinno się łączyć piękno z użytecznością,
– Mikołaj Komar, redaktor Naczelny K mag, znany obserwator trendów, miłośnik muzyki i kina, który opowiedział o zaletach Smart TV.
Po oficjalnej prezentacji uczestnicy spotkania mogli osobiście przetestować telewizory QLED znajdujące się w zaaranżowanych na domowe salony strefach produktowych.
[galeria=”1″]
Agencja Defacto odpowiadała za opracowanie koncepcji kreatywnej oraz kompleksową realizacje wydarzenia. Nad produkcją i sprawnym przebiegiem eventu czuwał: Paweł Czarowski – Event Manager.
JK