Szacowany na ponad 16 mld zł rynek dóbr luksusowych i premium w Polsce wykazuje się wysoką dynamiką wzrostu – zgodnie z prognozami do 2020 r. powiększy się o dalsze 30% (KPMG, „Rynek dóbr luksusowych w Polsce. Edycja 2016”). Jednocześnie już ponad milion Polaków zalicza się do grupy konsumentów zamożnych i bogatych…
…a obserwacje rozwiniętych rynków Europy Zachodniej pokazują, że zarówno producenci jak i detaliści mają przed sobą wciąż wiele możliwości zwiększania udziału w rynku, wykorzystując potencjał digital i rosnący dobrobyt społeczeństwa. Kluczem do osiągnięcia tego celu a zarazem największym wyzwaniem staje się dotarcie do klienta zamożnego z właściwym przekazem i zbudowanie emocjonalnej, długofalowej relacji. Jakie są więc jego oczekiwania? Na jakie komunikaty reaguje a jakie go zniechęcają? Jakimi kanałami do niego docierać? Jak odpowiednio wykorzystać potencjał digital?
Unikalne spotkanie praktyków odpowiadających za komunikację, sprzedaż oraz budowę wizerunku marek luksusowych i premium na polskim rynku poświęcone zostanie odpowiedzi właśnie na powyższe pytania. Udział w forum TARGET: KLIENT ZAMOŻNY w dniach 21-22 czerwca 2017 w Hotelu Polonia Palace w Warszawie to wyjątkowa okazja, aby w jednym miejscu i czasie poznać doświadczenia zarządzających wizerunkiem wiodących marek luksusowych i premium na rynku polskim. Agenda spotkania została w całości oparta na case studies – zestawie aktualnych, sprawdzonych i gotowych do zaimplementowania inspiracji na podstawie tematów wskazanych przez praktyków w czasie bezpośrednich wywiadów.
Skuteczne strategie promocji produktów luksusowych i premium zaprezentują przedstawiciele m.in.: LEXUS WARSZAWA, POLAND SOTHEBY’S INTERNATIONAL REALTY, BRITISH AUTOMOTIVE CENTRUM JAGUAR LAND ROVER, STOCZNIA JACHTOWA SUNREEF YACHTS, MASERATI PIETRZAK, FERRARI KATOWICE, HERSE, KLINIKA LA PERLA, GRUPA ALLEGRO czy YES BIŻUTERIA.
Inspirujące prelekcje, interaktywna formuła spotkania – warsztaty, panele dyskusyjne, burza mózgów – sprzyjające efektywnej wymianie wiedzy i nawiązywaniu trwałych relacji – to wszystko podczas dwóch intensywnych dni.
Uzupełnieniem są organizowane w przeddzień forum warsztaty dotyczące prawnych aspektów ochrony marki luksusowej i sposobów przeciwdziałania jej naruszeniom. Każdy z trzech prawników-praktyków prowadzących Warsztaty – zaprezentuje na licznych case studies swoje doświadczenia w obszarze umiejętności identyfikacji działań mających charakter naruszenia prawa do marki oraz możliwości wyboru najbardziej odpowiednich środków ochrony w aktualnym systemie prawnym w Polsce.
Więcej szczegółów na stronie: www.klient-zamozny.pl
Organizatorem konferencji jest firma Blue Business Media, a OOH magazine jest partnerem wydarzenia.
KL