Logo

Event MIX

El Padre dla SUPERBRANDS

W środę 17 maja br. w warszawskim hotelu Sheraton odbyła się Gala XI edycji Superbrands. Agencja El Padre była partnerem wydarzenia i odpowiadała za jego kompleksową realizację.

Podczas uroczystej gali przedstawiciele 32 najsilniejszych marek odebrali statuetki Superbrands. Nagrodę honorową za szczególne zasługi dla promocji Polski w świecie odebrał Krzysztof Penderecki, a laudację na cześć laureata wygłosił profesor Marcin Gmys.  Statuetkę Culture.pl Superbrands dla twórców, którzy najskuteczniej wspierają obecność polskiej kultury za granicą, otrzymali Lech Majewski oraz Muzeum Sztuki w Łodzi.
Galę poprowadziła Dorota Wellmann. Dla gości wystąpiła formacja Vołosi.

Tytuły Superbrands przyznawane są na podstawie wyników szeroko zakrojonych konsumenckich badań rynku oraz głosów Rady Marek – niezależnego gremium pięćdziesięciu ekspertów w dziedzinie marketingu, reklamy i brandingu. Historie sukcesu marek-laureatek trafiły do Albumu Superbrands – wydawnictwa towarzyszącego każdej edycji projektu.

[galeria=”1″]

Agencja El Padre, partner tegorocznego wydarzenia, odpowiedzialna była za kompleksową realizację gali – m.in. za oprawę scenograficzną, animacje, multimedia, nagłośnienie, catering oraz nadzór produkcyjny.

JK