To już drugie wydanie OOH news – drukowanego przewodnika po zbliżających się targach reklamy i szerokie spectrum informacji o wydarzeniu. Dostawcy artykułów promocyjnych zaprezentowali na łamach gazety targowe premiery i nowe produkty w portfolio. Targom towarzyszą dwie kluczowe konferencje: MARKETING MIX oraz EVENT MIX.
9. edycja targów reklamy i poligrafii reklamowej ponownie będzie podzielona na dwa sektory branżowe: reklama & marketing oraz dostawcy mediów i maszyn. Jak podkreśla organizator, ta segmentacja sprawdziła się doskonale podczas ostatnich edycji. W części dedykowanej branży marketingowej oraz eventowej, zostały jeszcze ostatnie wolne miejsca. Jak zaznacza organizator jest to efekt dynamicznego rozwoju imprezy, którą z roku na rok odwiedza większa ilość zarówno wystawców, jak i zwiedzających.
– Z każdą kolejną edycją widzimy coraz większe zainteresowanie naszymi targami. Cieszą nas pozytywne opinie, które słyszymy od naszych stałych wystawców, a także duże zainteresowanie kolejnymi, debiutującymi firmami na targach, szczególnie w realizowanej od kilku lat strefie EVENT MIX. Po ubiegłej edycji otrzymaliśmy szereg pozytywnych referencji od naszych wystawców – mówi Robert Załupski, Dyrektor Festiwalu.
Imprezie towarzyszy szereg wydarzeń specjalnych, jak konkursy branżowe, warsztaty, szkolenia i konferencje. W tym roku konferencja MARKETING MIX, dedykowana dla agencji reklamowych poświęcona jest budowaniu relacji. Gościem specjalnym będzie Dorota Wellman. Podczas EVENT MIX na scenie zobaczymy ekspertów i praktyków eventowych, m. in. Krzysztofa Celucha, Marcina Gieracza czy Krzysztofa Maternę. Gościem specjalnym wydarzenia będzie Jurek Owsiak. Prezes zarządu Fundacji WOŚP opowie o tworzeniu eventu na skalą światową.
Tradycyjnie już zostanie przeprowadzony konkurs o Super Gift, podczas którego o tytuł najlepszych gadżetów będą rywalizować prezentowane na targach artykuły promocyjne. W konkursie POS STARS zawalczą najlepsze kreacje display’ów i ekspozytorów w 12 kategoriach tematycznych.
Pobierz magazyn „OOH news” TUTAJ
Przypominamy relację filmową z ubiegłorocznej edycji:
[youtube=”JRymjeFlh5c”]
OOH news ukazuje się formacie A3, w nakładzie 4000 egzemplarzy. FestiwalMarketingu.pl odbędzie się w EXPO XXI Warszawa, 13-14 września 2017 r. Organizatorem Festiwalu jest OOH magazine.
KL