9 i 10 czerwca odbyła się trzecia edycja korporacyjnego turnieju golfowego WCGC Poland oragnizowanego przez agencję Plej. Dwuosobowe drużyny firmowe walczyły na polu golfowym Sobienie Królewskie Golf & Country Club o nagrodę główną – wyjazd na światowy turniej World Corporate Golf Challenge, który zostanie rozegrany 21-25 czerwca w portugalskim Cascais na polu Oitavos Dunes Golf Course – jednym ze 100 najlepszych na świecie.
Z wynikiem 133 pkt STB netto zwyciężyła drużyna Sobienie 1, w której barwach zagrali Mieczysław Gwiazda oraz Piotr Szymański i to ten duet, podobnie jak w ubiegłym roku, zagra w finale World Corporate Golf Challenge 2017! Drugie miejsce, z wynikiem 132 pkt STB netto, zajęła drużyna Fundacja 4reallife, w składzie Piotr Ostaszewski i Jan Sikorski. Trzecie miejsce i 129 pkt STB netto zdobyła drużyna Yorik Team, w składzie Jacek Wróbel i Robert Popławski. W klasyfikacji indywidualnej po pierwszym dniu turnieju, najlepszą zawodniczką została Rhea Wiatr (Poster Art), najlepszym zawodnikiem – Michał Poniż (Poster Art).
Dwudniowy turniej to nie tylko rywalizacja na polu golfowym – zawodom towarzyszyło wiele atrakcji dla uczestników oraz gości Plej WCGC Poland. Po pierwszym dniu zmagań golfistów, w Reducie Banku Polskiego w Warszawie odbył się bankiet turniejowy, w którym wzięło udział 180 gości. Gospodarzami spotkania byli: Mateusz Kusznierewicz – ambasador polskiej edycji turnieju, prezes WCGC Polska i partner w agencji Plej – Łukasz Ostaszewski, a także Ewa Wołowiec – dyrektor turnieju i Anna Rogowiecka – dyrektor PR agencji Plej i WCGC Polska. Podczas spotkania zostały wręczone wyróżnienia za indywidualne wyniki na polu, a także wyjątkowe nagrody od sponsorów, którzy ufundowali je w konkursach na 14 dołkach turniejowych. Aż trzech sponsorów ustawiło nagrody za Hole In One: Auto Idea Mercedes-Benz (nowy Mercedes CLA 200 Coupé), Sobienie Królewskie Golf & Country Club (dożywotnie członkostwo) oraz firma Bushnell.
Specjalnie dla gości, dzięki uprzejmości partnera wydarzenia – Anseba Music Agency, wystąpił zespół Something Blue. Niespodzianką dla uczestników była wyjątkowa atrakcja od Time Busters – bul let time ef fect [ˈbʊl.ɪt taɪm ɪˈfɛkt] – efekt specjalny (wizualny) do niedawna zarezerwowany dla najbardziej kasowych hollywoodzkich produkcji, znany między innymi z Matrix’a Wachowskich, czyli sukcesor foto-budki generujący super pamiątki dla gości gali.
W sobotę, podczas finałowej rozgrywki, na polu golfowym Sobienie Królewskie Golf & Country Club została zorganizowana akademia golfa, którą poprowadzili instruktorzy z Sobienie Performance Academy, a w której udział wzięło ponad 40 gości. Po dwugodzinnym treningu rozegrano konkurs w kategorii open dla początkujących fanów tego sportu. Najlepszy okazał się Gustaw Zieliński, który otrzymał nagrodę od partnera turnieju Legii Warszawa – bilet VIP na wybrany mecz Ekstraklasy w sezonie 2017/2018. Podium konkursu zostało nagrodzone oficjalnymi statuetkami Plej WCGC Poland 2017 oraz innymi cennymi nagrodami.
Sponsorem tytularnym i organizatorem wydarzenia była agencja Plej. Odpowiadała za realizację całego turnieju, a także organizację atrakcji towarzyszących (gala wieczorna, akademia golfa), pozyskanie i współpracę ze sponsorami oraz patronami medialnymi, promocję turnieju oraz działania media relations.
Sponsorami i partnerami polskiej edycji turnieju byli: Sobienie Królewskie Golf & Country Club, Auto Idea Mercedes-Benz, Reduta Banku Polskiego, Deli Catering, Legia Warszawa, Rent Design, Ballantine’s, Time Busters, Anseba Music, Grupa e4e, Dr Irena Eris, Premium Yachting, FootJoy, Titleist, Bushnell Golf, Akville i Vytautas.
Patronat medialny nad wydarzeniem objęli: Golf&Roll, Media & Marketing Polska, Think Mice, MeetingPlanner.pl, OOH magazine i OOH event!.
MW