Logo

Marketing MIX

MediaCom Response dla Volkswagen Samochody Użytkowe

Jednostka Mediacom Response wygrała przetarg performance na obsługę w zakresie działań efektywnościowych marki VW Volkswagen Samochody Użytkowe.

Umowę podpisano na 2 lata. MediaCom Response będzie odpowiadać za działania z obszaru szeroko pojętego marketingu efektywnościowego, w skład którego wchodzą: zakup mediów, działania analityczne, dobór odpowiedniej technologii oraz kreacji efektywnościowych, jak również współpraca z Call Center importera oraz dealerami, w celu zapewnienia jak najwyższego poziomu prowadzonych działań.

– Wybór MediaCom Response podyktowany był najbardziej konkurencyjną jakościowo oraz kosztowo ofertą, wieloletnią znajomością branży motoryzacyjnej oraz holistycznych podejściem do działań efektywnościowych – powiedział Michał Jaremczuk, kierownik komunikacji marketingowej marki Volkswagen Samochody Użytkowe.

Więcej na  www.mcw.com.pl i  na www.vwuzytkowe.pl

JK