Logo

Marketing MIX

Kamil Glik ambasadorem marki Rexona Men koncernu Unilever

Z początkiem sierpnia wystartowała szeroko zakrojona kampania reklamowa marki Rexona Men. Jej głównym bohaterem jest Kamil Glik, znany z gry w Reprezentacji Polski i swojej skuteczności na boisku. W ramach kampanii wykorzystano spoty telewizyjne oraz intensywne działania digitalowe. Strategię komunikacji najnowszej kampanii jednej z marek Unilever Polska oraz jej egzekucję przygotował dom mediowy Mindshare Polska.

Koncepcja nowej strategii komunikacyjnej marki Rexona Men bazuje na współpracy z Kamilem Glikiem, który w polskiej kadrze narodowej gra od 2010 roku, a na co dzień jest czołowym obrońcą silnego klubu ligi francuskiej – AS Monaco. Piłkarz doceniany jest przede wszystkim za waleczność, dobrą grę w obronie i skuteczność pod bramką. Te umiejętności idealnie oddają cechy kosmetyków z linii Rexona Men, które zostały opracowane po to, aby dawać z siebie wszystko, czy to podczas wysiłku na boisku, czy w życiu codziennym. Seria Rexona Men zapewnia ochronę przed potem i nieprzyjemnym zapachem m.in. dzięki technologii Motionsense™ oraz dodatkowym składnikom nawilżającym, które chronią skórę przed podrażnieniami. Połączenie tych wszystkich elementów zapewnia poczucie pewności siebie w nawet najbardziej stresujących sytuacjach, o czym przekonuje nowa twarz Rexony Men.

Zaplanowana przez Mindshare Polska kampania reklamowa wykorzystuje m.in. 15-s. spoty telewizyjne i 8-s. billboardy sponsorskie emitowane przy głównych wiadomościach i wydarzeniach sportowych. Działania internetowe obejmują Facebook, Youtube i platformy VOD. Marka Rexona Men została również partnerem programu Misja Futbol, emitowanego na portalu Onet.pl.

– Zaangażowanie znakomitego piłkarza reprezentacji Polski podkreśla męskie atrybuty marki oraz jej silne przywiązanie do sportu. Zgodnie z założeniami strategii komunikacji chcemy poprzez tę kampanię zmienić postrzeganie kosmetyków marki Rexona, jako skierowanych wyłącznie do kobiet. Dlatego też zdecydowaliśmy się na stworzenie zupełnie nowych kreacji i współpracę z osobą, która pozwoli nam powyższe cele zrealizować – informuje Klaudia Dadacz Brand Manager Rexona Men.

MW