Logo

Trade marketing

Codemedia ponownie z 3M

Ruszyła druga odsłona kampanii 360 stopni przygotowanej i realizowanej przez dom mediowy Codemedia dla 3M Command – producenta m.in. rzepów oraz haczyków do wieszania ozdób. Zaplanowana została akcja sponsoringowa. Działania prowadzone są w telewizji oraz Internecie. Kampania opiera się na promocji wybranych pozycji z oferty firmy, które można wykorzystać do stworzenia unikalnych ozdób na święta.

Kampania oparta jest na wysokozasięgowej kampanii sponsoringowej oraz wspierana jest działaniami contentowymi. W komunikacji wykorzystano product placement oraz niestandardowy format programu 1-minutowego pt. „Domowe Inspiracje” realizowany we współpracy z kanałem HGTV. Jest to krótki poradnik DIY pokazujący praktyczne zastosowania produktów Command. Można dowiedzieć się np. jak w szybki i niestandardowy sposób przygotować i powiesić na ścianie ciekawą dekorację na Boże Narodzenie dzięki zastosowaniu np. haczyków do wieszania ozdób. Program emitowany jest w paśmie telewizyjnym o najlepszej oglądalności poza standardowym blokiem – w godz. 20:00-23:00. Program zamieszczony został także na stronie internetowej HGTV oraz jest promowany na fanpage’u stacji. 

W ramach kampanii prowadzone są także działania In-Stream na kanale YouTube.

– Poprzez promocję w Internecie chcemy dotrzeć do osób, które słabiej konsumują telewizję. Na YouTube’ie emitowane są spoty, które nawiązują do tych sponsorskich obecnych w telewizji – mówi Małgorzata Olszewska, Senior Media Planner & Buyer w Codemedia.

Kampania potrwa do świąt Bożego Narodzenia.

Cały ruch kampanijny docelowo kierowany jest na stronę internetową www.inspiracje.command.pl.  

JK