Logo

Trade marketing

4Frame rozwija dla Coca-Cola shopper experience w sklepach Carrefour

Agencja 4Frame zrealizowała dla koncernu Coca-Cola już cztery „Napojowskazy” – interaktywne rozwiązania, których celem jest zwiększenie doznań i wrażeń podczas zakupów. Innowacyjna nawigacja po kategorii napojów dostępna jest w sklepach Carrefour w Warszawie i Poznaniu.

Odpowiednie przygotowanie przestrzeni handlowej na „spotkanie” z klientem, który podczas zakupów szuka także doświadczeń i emocji to podstawa. System oznaczeń, nawigacja po sklepie, a nawet oświetlenie muszą być nie tylko funkcjonalne, ale i zaskakiwać – designem i innowacyjnością dostarczanych rozwiązań.

Takim projektem jest „Napojowskaz”, który agencja 4Frame zrealizowało dla koncernu Coca-Cola w sklepach Carrefour już w czterech lokalizacjach: Galerii Wileńskiej w Warszawie, Centrum Handlowym Posnania w Poznaniu, w Galerii Północnej i Arkadii w Warszawie.  

„Napojowskaz” to interaktywne rozwiązanie, którego celem jest nawigacja shoppera po kategorii napojów w sieci sklepów Carrefour. Dzięki ledowej instalacji w alejce ułatwia on odnalezienie ulubionego napoju na sklepowej półce. Po wybraniu produktu na ekranie klient prowadzony jest do regału z napojem poprzez system rozbłyskujących świateł. Wkrótce konstrukcje zostaną dodatkowo wyposażone w kinecta, co jeszcze bardziej zwiększy doznania i przyciągnie uwagę konsumentów.

Za projekt odpowiada Agencja 4Frame począwszy od pomysłu, przez kreację aż po realizację. Rozwiązania interaktywne dostarcza Lemon&Orange.

 

MW