Ruszyła II edycja ogólnopolskiego projektu Męska Marka Roku w którym wyróżniane, promowane i rekomendowane są najlepsze produkty, usługi i rozwiązania stworzone specjalnie z myślą o mężczyznach.
Do udziału w plebiscycie organizatorzy zapraszają firmy, których produkty są nieodzownym elementem męskiego świata – wysokiej jakości, bezkonkurencyjne i jedyne w swoim rodzaju. Najlepsi otrzymują tytuł Męska Marka Roku oraz pakiet świadczeń promocyjnych dla nagrodzonej marki.
Premierowa edycja plebiscytu spotkała się z ogromnym zainteresowaniem ze strony biznesu, show biznesu i mediów. Spośród bardzo dużej ilości wszystkich zgłoszeń w gronie wyróżnionych firm znaleźli się liderzy rynku w swoich branżach, przedstawiciele zarówno międzynarodowych koncernów jak również polskich firm, wyróżnionych i nagrodzonych na trud i wysiłek wkładany w nieustanny rozwój, podnoszenie standardów oraz kreowanie najlepszych rozwiązań na rynku.
Laureaci projektu Męska Marka Roku zostali zaprezentowani na finałowej Gali z udziałem przedstawicieli biznesu, show biznesu i mediów, która odbyła się pod koniec 2017 w Pałacu Prymasowskim w Warszawie. Lista zwycięzców plebiscytu trafiła do mediów, nagrodzone firmy są również przedstawione w katalogu najlepszych marek dostępnym na stronie projektu TUTAJ.
Kapitułę projektu Męska Marka Roku tworzą jego Ambasadorzy. Wśród nich znaleźli się Karol Strasburger, Michał Będźmirowski, Mikołaj Krawczyk, Maciej Orłoś, Tomasz Ciachorowski, Andrzej Wrona, Maciej Dolega, Michał Nickel, Kuba Przygoński,
Firmy zainteresowane zgłoszeniem, które chciałyby zaprezentować swoją ofertę oraz ubiegać się o wyróżnienie i tytuł Męskiej Marki Roku 2018 mogą kontaktować się pod adresem mailowym TUTAJ.
Liczba miejsc w każdej kategorii jest ograniczona, decyduje kolejność zgłoszeń.
MW