Aż 33 000 tysiące głosów oddanych na trzy projekty kasków, ponad 16 800 głosów na zwycięski model i aż 12 300 zdjęć przesłanych na kask to liczby, które najlepiej oddają zaangażowanie fanów w akcję #KASKDLAMISTRZA firmy Atlas. Wielki finał już w najbliższy weekend! Podczas Pucharu Świata w Zakopanem Kamil Stoch po raz pierwszy wystąpi w nakryciu głowy stworzonym przez kibiców.
Sportowe emocje
Trwająca od końca listopada akcja #KASKDLAMISTRZA dostarczyła kibicom skoków narciarskich i fanom Kamila Stocha, wielu sportowych emocji. Począwszy od głosowania na jeden z trzech projektów nowego kasku, a na przesyłaniu zdjęć kończąc. Zaangażowanie internautów było ogromne – to właśnie dzięki niemu najlepszy polski skoczek ma nowy kask, który po raz pierwszy zostanie zaprezentowany właśnie w Zakopanem w dniach 26-28 stycznia.
Bliskie Kamilowi Podhale
Zwycięski projekt z motywami Podhala, został wzbogacony o zdjęcia fanów. Aż 12 300 osób, które przesłały swoje zdjęcie w najbliższy weekend „poleci z Kamilem“. Każdy, kto wziął udział w akcji, a jego zdjęcie znalazło się na kasku, otrzymał elektroniczny certyfikat z informacją, w którym miejscu zostało umieszczone zdjęcie.
To nie koniec zabawy
Zawody Pucharu Świata w Zakopanem to wielkie wydarzenie zarówno dla zawodników, jak i kibiców skoków. By dodać wsparcia Kamilowi Stochowi firma Atlas przygotowała kolejną niespodziankę. Wystarczy wejść na www.atlas.com.pl/stoch, pobrać grafikę stworzoną z nadesłanych w akcji #KASKDLAMISTRZA zdjęć i ustawić ją w najbliższy weekend jako zdjęcie w tle (cover photo) na profilu Facebook.
Projekt, który został wybrany w ramach internetowego głosowania wcieliła w życie firma Advertis.
[galeria=”1″]
Wywiad OOH magazine z Pawłem Kisiel, wiceprezesem zarządu ATLAS można przeczytać TUTAJ.
O przenikaniu się świata reklamy i sportu, sponsoringu sportowym i wspópracy ze sportowcami przeczytacie w najnowszym wydaniu OOH magazine. Najnowszy numer można pobrać bezpłatnie TUTAJ.
KL