W pierwszej połowie XX wieku wypromowana została klasyczna elegancja strojów biznesowych, która do dziś stanowi standard. Wciąż udoskonalana, nie przemija wraz z trendami czy modą. Pewne jest, że dbałość o detale, miarowe krawiectwo i jakość wykończenia nigdy nie wyjdą z mody.
Marka Frost wywodzi się ze Skandynawii. Znana jest bardziej jako lokalna manufaktura, z pasją szyjąca koszule na miarę dla wymagających klientów, niż firma dostarczająca odzież na szerszą skalę. Znając potrzeby klientów wybierających odzież biznesową marki James Harvest oraz ceniąc idee przyświecające marce Frost, połączyliśmy siły, aby dostarczyć klientom doskonały produkt, jakością dorównujący miarowemu krawiectwu – tak powstało J.Harvest&Frost. Idea, która nam przyświecała to chęć stworzenia produktów o bardzo wysokiej jakości, w przystępnej cenie, które sami z dumą chcielibyśmy nosić. Naszym celem było to, aby ubrania były wyszukane i dobrze zaprojektowane oraz nadawały się zarówno do pracy oraz podczas wypoczynku. Nie krępowały ruchów i były proste w utrzymaniu.
Klient ma możliwość wyboru aż pięciu wyjątkowych linii w ramach kolaboracji J.Harvest&Frost, dopasowanych charakterem do otaczającego nas świata. Nie ma drugiego na rynku katalogu prezentującego wyłącznie koszule i skupiającego się na tym elemencie odzieży, jako podstawie wielu służbowych uniformów. Dbając o wygodę użytkowników marki, w ofercie znalazły się koszule w kroju Regular i Slim. Dzięki temu, istnieje możliwość dopasowania ubrania do danej sylwetki. Osobną kategorię stanowią kroje damskie. Marka zadebiutowała na polskim rynku niespełna dwa lata temu i z miesiąca na miesiąc coraz więcej klientów docenia jakość, która łączy się z nazwą J.Harvest&Frost. Ostatnio oferta została rozszerzona o najbardziej innowacyjny i ekskluzywny z naszych produktów – koszulę Black Bow, która spełnia marzenia o prawdziwej plamoodporności i dodatkowo dzięki zastosowaniu nanotechnologii wcale się nie gniecie. Choć brzmi to jak mrzonka, niezależne testy przeprowadzone przez naszych zadowolonych klientów potwierdzają to, co my deklarujemy. W Szwecji marka jest dystrybuowana również w sprzedaży detalicznej, a jej sklep w Sztokholmie zwraca uwagę tak samo jak produkty, które oferuje. Profesjonalna obsługa, dbałość o detale, wsłuchiwanie się w potrzeby klientów – to niezwykle ważne, kiedy mówimy o produktach, które są naszą wizytówką.
Zachęcamy do zapoznania się z tym niezwykłym konceptem i jakością, którą sobą reprezentuje. W dobie fastfashion wysoka jakość i odrobina luksusu w dobrze dopasowanej koszuli może podnieść morale i zachęcić do działania. Zadowolony użytkownik to najlepsza wizytówka marki – my mamy tylko takich!
www.harvest-frost.pl
Artykuł ukazał się OOH magazine nr 1/2018. Pobierz wersję online TUTAJ.