Podczas pierwszej edycji nowych targów na rynku gadżetów reklamowych – Promo Show Professional, czołowi dostawcy upominków reklamowych w Polsce zaprezentowali swoją ofertę na nadchodzące miesiące. Jednym z nich była firma EXPEN, ktora z myślą o rynku B2B, zaprezentowała podczas wydarzenia swoją nową markę EXO.
– Rozmowy biznesowe odbywały się w gościnnej atmosferze, której towarzyszył spokój, profesjonalizm i wzajemna sympatia. Sale konferencyjne hotelu Novotel idealnie spełniały swoją funkcję, czyli pomagały zacieśnić więzy z klientami – mówi Joanna Biernacka, Brands Manager w firmie EXPEN.
Jak dodaje, PSP to prestiżowe Agencje, pierwszoplanowi Dostawcy i wyjątkowe miejsce. – PSP to również możliwość spotkań Agencji Reklamowych z Dostawcami, którzy stanowią trzon rynku „gadżetowego” w idealnej przestrzeni do rozmów, pozytywnej energii i nowych idei. Idźmy razem tą drogą! – podkreśla na koniec Joanna Biernacka.
Z myślą o rynku B2B i jego wysokich wymaganiach, firma zaprezentowała podczas eventu swoją nową markę EXO – są to artykuły piśmiennicze: długopisy, pióra wieczne i kulkowe oraz długopis z pamięcią USB&OTG zapakowane w odpowiednie etui. Wszystkie produkty zostały wykonane z należytą starannością i z najlepszych materiałów.
[youtube=”lWR41PJo-gk”]
Promo Show Professional tworzyło 29 dostawców, pełna ich lista dostępna TUTAJ. Targi odwiedziło blisko 600 osób z 320 agencji gadżetowych. Dodatkowo event odwiedziło aż 170 gości z zagranicy, którzy reprezentowali 74 agencje, z takich krajów jak Litwa, Łotwa, Estonia, Białoruś, Finlandia, Włochy, Hiszpania, Szwecja, Anglia, Słowenia, Niemcy, Malta, Turcja, Szwajcaria, Rumunia, Bośnia i Hercegowina czy Zjednoczone Emiraty Arabskie. Na wieczornej gali PSP VIP NIGHT bawiło się blisko 600 osób.
BJ