Logo

Marketing MIX

INSIGNIA i Ceramika Paradyż już drugi rok z rzędu

Agencja INSIGNIA po raz drugi wygrała przetarg na działania promocyjne w okresie wiosna/lato 2018 dla Ceramiki Paradyż – jednego z największych w Polsce producentów płytek ceramicznych.

Agencja INSIGNIA wygrała przetarg na tegoroczną kampanię sprzedażową i wizerunkową marki Paradyż w okresie od kwietnia do września 2018 roku.

W ramach współpracy specjaliści z agencji INSIGNIA są odpowiedzialni za opracowanie strategii komunikacji online, która realizować będzie model ROPO (Research Online, Purchase Offline) w branży łazienkowej. Działania mają również podtrzymywać i wykorzystywać pozytywny efekt zeszłorocznej kampanii #wStyluParadyż, w której udział wzięła Dorota Szelągowska – dekoratorka i prezenterka TV. Warto wspomnieć, że za kampanię #wStyluParadyż w zeszłym roku również odpowiadał zespół INSIGNII.

Do zadań agencji w 2018 roku należy przygotowanie aktywacji konsumenckiej (konkurs) wraz z jej koordynacją oraz opracowanie projektów materiałów POS
w punktach sprzedaży, które będą wspierać konkurs w sezonie wiosna/lato 2018.

– Wyniesione z ubiegłorocznej współpracy z agencją INSIGNIA doświadczenia, pozwoliły nam odpowiednio przeanalizować i wypracować wspólnie ciekawą propozycję działań ukierunkowanych na wsparcie sprzedaży w nadchodzącym sezonie. Mamy nadzieję, że nasza tegoroczna współpraca zaowocuje kolejnym kreatywnym projektem, który połączy szerokie podejście strategiczne, zapewniane nam przez agencję, z ekspercką wiedzą rynkową, dostarczaną przez zespół specjalistów Ceramiki Paradyż. Duże zaangażowanie i wzajemne zrozumienie na linii klient-agencja, pozwalają nam z optymizmem oczekiwać startu naszych działań – podsumowuje Tomasz Piechna, Kierownik Sekcji Komunikacji i Content Marketingu, Ceramika Paradyż Sp. z o.o.

W skład zespołu projektowego wchodzą między innymi: Sylwester Wrona, Katarzyna Kijas (strategia), Krzysztof Gońda, Kamil Frączek, (kreacja), Katarzyna Hycka i Agnieszka Cachro (client service). Całość projektu nadzoruje Tomasz Michalik. Za kampanię po stronie Ceramiki Paradyż odpowiada: Tomasz Piechna, Katarzyna Ciesielska-Szymczak, Mateusz Winkler (Sekcja Komunikacji i Content Marketingu) oraz Karolina Wesołowska (Dyrektor Departamentu Marketingu), PR-owo wspiera Rzecznik Prasowy CP – Tomasz Popielawski.

– Zeszłoroczna kampania #wStyluParadyż okazała się strzałem w dziesiątkę, a zainteresowanie konkursem, w którym można było wygrać remont łazienki
z Dorotą Szelągowską, przerosło nasze oczekiwania. Dzisiaj wykonujemy kolejny krok i oprócz działań inspiracyjnych, jeszcze mocniej zachęcamy naszą grupę docelową do zakupów, które w tegorocznym konkursie będziemy premiować bardzo atrakcyjnymi nagrodami – komentuje Agnieszka Cachro, Client Service Director, agencja INSIGNIA.

JK