Logo

Marketing MIX

W duchu sportowej rywalizacji – pobierz nowy OOH magazine!

Najnowsze wydanie OOH magazine jest już dostępne na rynku. W środku raport branży POS i rozbudowany dział EVENT, a tematem numeru jest tym razem szeroko pojęty segment fitness & wellness.

Dlaczego akurat ta tematyka? Polacy stawiają na sport i zdrowy styl życia. Jak wynika z badań firmy doradczej Deloitte w 2016 roku przychody klubów fitness w Polsce wyniosły 3,68 mld zł, a liczba członków 2,84 mln osób. Co więcej, za pięć lat członkami klubów fitness może być nawet 4 miliony Polaków. Nowy lifestyle, z jednej strony wpływa na branżę i generuje nowe oferty, z drugiej świetnie prosperujący segment rynku sam kreuje nowe potrzeby wśród konsumentów – i tak kręci się ten fitnessowy biznes.

O tym jak moda na zdrowy styl życia wpływa na rynek i ofertę producentów mówią reprezentanci czołowych marek. Przedstawicielki adidas Poland mówią o tworzeniu międzynarodowej społeczności skupionej wokół sportu, a Dyrektor Marketingu Runmageddon opowiada o organizacji najbardziej ekstremalnego cyklu biegów przeszkodowych w Europie. O nowych trendach żywieniowych opowiada współwłaściciel marki Foods by Ann, wiedzą dzieli się także brand manager marki Kinga Pienińska.

Bieganie (nie tylko) w maratonach i popyt na usługi i produkty segmentu fitness rozwija branżę gadżetów i produktów reklamowych, widać to mocno m. in. na rynku sportowej odzieży reklamowej. Równie mocno rozwija się branża eventowa – sportowe eventy, catering fitness czy obiekty dostosowane do uprawiania wszelkiego rodzaju sportów, również podczas masowych eventów.

Konkurencja, w duchu sportowej rywalizacji, jest tym, co napędza rynek. W numerze podsumowanie nowego wydarzenia na rynku artykułów promocyjnych – Promo Show Professional. Swoją opinią o tym evencie dzielą się przedstawiciele agencji gadżetów reklamowych – ich komentarze stanowią najlepszą rekomendację tego wydarzenia. Ciekawi rynkowych nowości mogą już zapisać w kalendarzach wrześniowy FestiwalMarketingu.pl – największe w drugiej połowie roku targi reklamy 12-13 września w Warszawie.

Cały numer bezpłatnie można pobrać w formacie PDF TUTAJ.

 KL