Większość decyzji zakupowych zapada w miejscu sprzedaży – tak wynika z ustaleń organizacji POPAI zajmującej się badaniami oraz procesami shopper marketingu. Marki prześcigają się w związku z tym w nieszablonowych metodach prezentacji produktu w miejscu sprzedaży, a pomagają im w tym firmy takie jak ATS Display, która od ponad 15 lat projektuje i produkuje materiały POS trafiające do ponad 50 krajów w Europie i na świecie.
Rozwiązania systemowe, szyte na miarę, display’e naladowe, paletowe, spektakularne ekspozycje produktowe – dla ekspertów z ATS Display w zasadzie nie ma granic jeśli chodzi o dostarczanie kreatywnych rozwiązań wspierających sprzedaż. – Na każdy projekt patrzymy oczami naszych klientów, a wizje naszych designerów weryfikowane są przez zespół inżynierów pod kątem tego, czy produkt będzie funkcjonował na rynku. Dana koncepcja realizowana jest dopiero wtedy, gdy estetyka i funkcjonalność w równej mierze spełniają nasze wysokie wymagania. Nie idziemy na kompromisy w żadnym z tych aspektów – podkreśla Adam Stankiewicz, Sales Director i współzałożyciel ATS Display. Firma współpracuje przede wszystkim z liderami branży FMCG, ale w swoim portfolio ma także liczne realizacje dla rynku motoryzacyjnego, DIY czy AGD.
Stand zaprojektowany i wyprodukowany przez ATS Display na napój Fuze Tea – niedawno wprowadzony
na polski rynek.
ATS specjalizuje się także w rozwiązaniach dla kanału HoReCa, gdzie wspiera marki w budowaniu ich rozpoznawalności w punktach gastronomicznych, restauracjach i hotelach. Bardzo często designerzy ATS Display tworzą spójne wizerunkowo linie produktowe złożone z menu holderów, potykaczy, menu standów, table setów czy prezenterów butelkowych obrandowanych logotypem klienta.
Rok pełen sukcesów w europejskiej branży POSM
2017 rok był dla ATS Display wyjątkowo udany, firma została wyróżniona Gazelą Biznesu i Diamentem Forbesa, co potwierdza stały i stabilny rozwój przedsiębiorstwa. To był także rekordowy rok pod względem wyróżnień przyznawanych przez branżę POSM – produkty ATS zdobywały nagrody we Francji, Włoszech, Czechach, Niemczech i na rodzimym rynku, w Polsce – łącznie 12 razy. Przedstawiciele ATS mogą być szczególnie dumni z sukcesu na rynku naszego zachodniego sąsiada. W organizowanym w Düsseldorfie prestiżowym konkursie branży POSM, Superstarze, wszystkie 3 zgłoszone display’e zostały nagrodzone, z czego dwa nagrodami głównymi. Przez ponad 12 lat startowania w konkursach rozwiązania ATS Display otrzymały już ponad 80 nagród, o których przyznaniu decydowała branża – profesjonaliści z dużych sieci handlowych, przedstawiciele znanych marek czy eksperci naukowi.
Organiczny, nieustanny rozwój
Aby móc w przyszłości sprostać rosnącemu popytowi z zagranicy, firma rozbudowała swój zakład produkcyjny oraz powiększyła powierzchnię magazynową. Nowo wybudowana hala magazynowa mieści 500 miejsc paletowych i ma 11 metrów wysokości, co kwalifikuje ją jako magazyn wysokiego składowania.
Takie rozwiązanie znacznie obniży koszty składowania, załadunku oraz pozwoli na efektywniejsze zarządzanie logistyką. W zakładzie produkcyjnym w Wiązownie produkowane są wyłącznie permanentne materiały POS – z drewna, materiałów drewnopochodnych, metalu i tworzyw sztucznych. Jeśli projekt tego wymaga, dział produkcji wykorzystuje także szkło, rury miedziane, skórę lub inne materiały uszlachetniające. Dla zespołu ATS Display każdy brief klienta to motor napędowy do innowacji i kreowania trendów na europejskim rynku branży POSM od 2001 roku.
Artykuł ukazał się OOH magazine nr 2/2018. Pobierz wersję online TUTAJ.