Logo

Trade marketing

Nowe opakowania Hortex

Zespół Opus B Brand Design przygotował redesign opakowań mrożonek Hortex.

Celem stworzenia nowych opakowań mrożonek marki Hortex było uporządkowanie komunikacji oraz wyraźne wzmocnienie roli brandingu. To, co wyróżnia nowe opakowania mrożonek to odniesienie do ogólnie panującego w świecie kulinarnym trendu, skoncentrowanego na autentyzmie i perfekcyjnej niedoskonałości. Projekty opakowań zdecydowanie odchodzą od wyidealizowanego świata warzyw i owoców, który dominował przez ostanie lata w food designie.

– Apetyczne, pozbawione sztuczności, powiększone ujęcia warzyw i owoców potwierdzają, że istota smaku leży w ich naturze. Naturalny wizerunek mrożonek wpisał się w świat Matki Natury, wspierając strategię komunikacji marki Hortex – mówi Paweł Frej, Brand Design Director w Opus B Brand Design.

Redesign obejmuje całą linię mrożonek – ponad 40 SKU, w czterech kategoriach: owoce, warzywa solo, mieszanki warzyw i zupy. Autorem projektów opakowań jest Opus B Brand Design.

JK