W raporcie „Agencje Eventowe 2018” agencja Allegro została wyróżniona jako „Najlepszy partner”. To wynik pozytywnych ocen klientów, jakie zostały zebrane w największym w polskiej branży marketingowej badaniu satysfakcji klientów.
Wyróżnienie w raporcie jest pochodną wysokich ocen od klientów. Allegro jest doceniane za umiejętność łączenia ponad 25-letniego doświadczenia przy realizacji projektów z wykorzystaniem nowych technologii. Realizacje agencji są doceniane w Polsce i zagranicą. „Te sukcesy, idące w parze z zadowoleniem klientów i efektywnymi działaniami nowobiznesowymi sprawiają, że Allegro jest jednym z najlepszych partnerów biznesowych, jakiego można znaleźć na naszym rynku” – podsumowali twórcy raportu.
– Wyróżnienie dla „Partnera roku” bardzo cieszy cały nasz zepół, przede wszystkim dlatego, że wynika z pozytywnych ocen jakie wystawili nam nasi klienci. Jesteśmy też zadowoleni, że zmiany jakie konsekwentnie wdrażamy w firmie w ostatnich latach, które zapewniają nam silną pozycję w łączeniu działań event-marketingowych z wykorzystaniem nowych mediów i technologii, są zauważane i stają się źródłem naszych przewag konkurencyjnych – skomentowała Anna Gogacz, general manager agencji Allegro.
To kolejne wyróżnienie dla Allegro towarzyszące raportowi. Przed trzema laty agencja zdobyła tytuł „Agencji Eventowej Roku”, który w tym roku nie został przyznany. W ostatnich miesiącach agencja zdobyła Grand Prix na Baltic Event Awards, trzy statuetki podczas MP Power Awards, a pod koniec roku wyróżnienia w konkursach Kreatura 2017 i Procon Awards.
Raport „Agencje Eventowe 2018” powstał dzięki współpracy „Media & Marketing Polska” i Kantar Millward Brown. Jako jedyne opracowanie przekazuje pełne spektrum postrzegania agencji eventowych przez rynek, dzięki czemu stanowi wiarygodne źródło wiedzy o jakości ich serwisu. W tym roku opublikowana została 4. edycja raportu.