Agencja Ostecx Créative we współpracy z ilustratorką Kingą Offert stworzyła identyfikację wizualną oraz projekt serii opakowań Browaru Minister.
– Naszym celem było wyróżnienie nowej inicjatywy na zatłoczonej, rzemieślniczej półce. Dlatego postawiliśmy na autorskie podejście do tworzenia świata marki oraz przełamywanie piwnych schematów. Chcieliśmy stworzyć markę młodą duchem, wielkomiejską, z artystycznym sznytem – mówi art director, Sébastien Ploszaj.
Bogato ilustrowane opakowania opowiadają historię poszczególnych stylów piwa w zaskakujący i humorystyczny sposób. Wybrane elementy etykiety są też wykorzystywane w komunikacji online – premierę nowego piwa zawsze zapowiada animacja przygotowana przez autorkę ilustracji. Na dzień dzisiejszy w portfolio nowego browaru z Poznania znajduje się 6 produktów, do końca roku oferta powiększy się o kolejne propozycje.
Ostecx Créative to agencja reklamowa z największym piwnym portfolio w Polsce. Za swoje opakowania otrzymała najważniejsze nagrody branżowe – KTR, Kreatura, Must Have Łódź Design Festiwal, Art of Packaging. Na co dzień pracuje zarówno dla browarów rzemieślniczych (AleBrowar, Browar Jan Olbracht, Browar Minister), browarów regionalnych (Browar Fortuna, Browar Grodzisk), jak i branżowych potentatów oraz zajmuje się obsługą reklamową Banku Zachodniego WBK.
JK