Logo

Marketing MIX

IKEA Centres z nową agencją kreatywną – zwycięzcą przetargu Agencja Warszawa

W połowie sierpnia 2018 roku IKEA Centres rozstrzygnęła przetarg na agencję kreatywną dla trzech centrów handlowych w Polsce: Wola Park, Port Łódź oraz Park Handlowy Matarnia. Do finałowych prezentacji zostały zaproszone cztery agencje, a konkurs ostatecznie wygrała Agencja Warszawa.

Agencja Warszawa będzie odpowiedzialna za strategię komunikacji i kreację dla centrów Wola Park w Warszawie, Port Łódź oraz Park Handlowy Matarnia w Trójmieście. Zespołem pracującym dla IKEA Centres od strony projektowej zarządzać będzie Katarzyna Grzeszczak (Account Director), a w obszarze koncepcji i designu osobą odpowiedzialną będzie Michał Sadowski (Creative Director). Kontrakt został podpisany na okres 2 lat.

– Naszym celem było znalezienie partnera, który mógłby zaoferować nam rozwiązania zgodne z globalną strategią IKEA Centres, pozycjonującą nasze centra handlowe jako miejsca spotkań,” powiedziała Iwona Borkowska, Marketing Manager IKEA Centres na region Polska, Niemcy, Czechy, Słowacja. -Istotne jest dla nas, aby w podejmowanych działaniach promocyjnych stale podkreślać lokalną specyfikę obiektów IKEA Centres, a także ich ukierunkowanie na współpracę z lokalnymi społecznościami i stałe poszukiwanie sposobów angażowania i zbliżania ludzi do siebie. To było niełatwe zadanie – Agencja Warszawa przedstawiła najlepszą propozycję spełniającą te założenia – dodała Iwona Borkowska.

MW